استاندار کهگیلویه وبویراحمد :عمل به خواسته های مردم اولویت مدیران باشد

یاسوج - ایرنا استاندار کهگیلویه وبویراحمد پیگیری و عمل به خواسته های مردم را وظیفه اصلی مسئولان دانست و گفت: یکی از اولویت های اصلی دولت در انتخاب مدیران کارآمدی، پای کار بودن و پاسخگویی است.

به گزارش ایرنا، سید علی احمدزاده روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان بهمئی عمل به بیانات مقام معظم رهبری را وظیفه اصلی و اولویت کار مسئولان در دولت جدید دانست و اظهار داشت: تلاش جهادی و احترام به خواسته های مردم در برطرف کردن مشکلات باید بصورت مستمر در برنامه کاری مدیران قرار گیرد.

وی بیان کرد: تلاش می شود با انتخاب مدیران کارآمد روند خدمت به مردم در سطح استان ارتقا یابد.

احمدزاده بر استفاده درست و بهینه از فرصت ها و ظرفیت ها تاکید کرد و افزود: تسریع در روند اجرایی امور باید در اولویت مدیران منتخب دولت باشد.

وی با اشاره به اینکه  مردم شهرستان بهمئی همیشه در صحنه ها و عرصه های مختلف پیشتاز بوده اند، اضافه کرد: می طلبد مردم این شهرستان  فرماندار جدید را حمایت کنند و تمام توان خود را برای همکاری با وی به کار بگیرند.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد از فرماندار جدید بهمئی خواست که با نهایت تلاش در راستای حل مشکلات مردم و بویژه ارباب رجوع گام بردارد.

احمد زاده تصریح کرد: باید از ظرفیت ملی و نفت خیز بودن بهمئی برای  احقاق حقوق مردم مطالبه گری خود را افزایش داد.

در پایان این آیین از خدمات حکمت الله سنایی فرماندار  پیشین بهمئی قدردانی و  علی محمدی به عنوان سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان معرفی شد. 

شهرستان بهمئی با بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت یکی از شهرستانهای ۹ گانه استان کهگیلویه وبویراحمد است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha