مطهری: برای قهرمانی حرف نمی‌زنیم، تلاش می‌کنیم

تهران- ایرنا- مهاجم تیم فوتبال استقلال تهران گفت: یاد گرفته‌ایم برای قهرمانی حرف نزنیم و به جای آن تلاش کنیم تا در پایان فصل به آنچه می‌خواهیم، برسیم.

به گزارش ایرنا، ارسلان مطهری روز پنجشنبه و بعد از پیروزی ۳ بر صفر استقلال برابر پیکان افزود: هنوز در هفته نهم لیگ هستیم و خیلی زود است که از قهرمانی سخن بگویم. هفته‌های آتی بسیار مهم است و با حرف و حدیث جام را به کسی نمی‌دهند؛ اگر می‌خواهیم در پایان فصل هواداران را شاد کنیم باید تلاش کنیم تا امتیازهای لازم را کسب کنیم.

وی ادامه داد: استقلال شرایط خوبی دارد و باید این روند را حفظ کند. در هفته قبلی هم ما خوب بودیم اما بدشانسی گریبان تیم را گرفته بود و با بدبیاری توپ‌هایمان وارد گل نمی‌شد. امروز هم همان تیم را دیدیم با این تفاوت که تلاش بچه‌ها به بار نشست و موفق شدیم به آنچه حقش را داریم، برسیم.

مطهری در مورد گلی که در بازی برابر پیکان به ثمر رساند، تاکید کرد: این گل حاصل تلاش همه بچه‌های تیم است، البته خوشحالم که در پیروزی تیم نقش موثری داشتم و امیدوارم این روند در هفته‌های بعدی نیز تکرار شود. 

شاگردان فرهاد مجیدی امروز پنجشنبه و در هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با نتیجه ۳ بر صفر پیکان را شکست دادند. استقلال در هفته دهم باید برابر سپاهان به میدان برود. این بازی روز سه‌شنبه ۲۳ آذرماه و در ساعت ۱۵ برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha