وزیر صنعت، معدن و تجارت از واحدهای شهرک صنعتی بروجرد بازدید کرد

بروجرد - ایرنا - وزیر صنعت معدن تجارت بعد از ظهر جمعه از کارخانه صباظرف آسیا و تولیدی زاگرس پوش در شهرک صنعتی بروجرد بازدید و با مدیران و کارکنان این واحدها گفت و گو کرد.

به گزارش ایرنا، سید رضا فاطمی امین که در جریان سفر رییس جمهور به لرستان به نمایندگی از هیات دولت به شهرستان بروجرد رفته بود بعد از ظهر امروز از شرکت تولیدی زاگرس پوش بازدید کرد. «زاگرس پوش بروجرد ۴۵۰ نفر کارگر دارد و از برندهای معتبر تولید پوشاک در کشور محسوب می‌شود»
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین از کارخانه تولید صبا ظرف آسیا در شهرک صنعتی بروجرد بازدید کرد. «اینکارخانه، تولیدکننده ظرف‌های تفلون است و سالانه ۲ هزار و ۵۰۰ تن ظرفیت تولید دارد»

 آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهور صبح امروز (جمعه) به همراه برخی از وزرا و اعضای هیات دولت در یازدهمین سفر استانی خود وارد استان لرستان شد و در بدو ورود به فرودگاه خرم‌آباد مورد استقبال مسوولان لرستان قرار گرفت.

وزرای جهاد کشاورزی، نیرو، صنعت ، معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور و برخی معاونان وزرا و روسای سازمان های مختلف کشوری آیت‌الله رئیسی را در یازدهمین سفر استانی همراهی می‌کنند.

وزرای همراه به عنوان نماینده معین رییس جمهور به شهرستان‌های استان رفتند که سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان بروجرد انجام شده است.

بازدید از شهرک صنعتی بروجرد، بازدید از شرکت زاگرس پوش، بازدید  از شرکت صبا ظرف آسیا، سامان کاشی، نساجی بروجرد، کاشی جم، حضور در فرمانداری و دیدار مردمی از جمله برنامه های وزیر صنعت ، معدن و تجارت در شهرستان بروجرد بود که انجام شد.

اخبار مرتبط