کامبک شیرین گل‌گهر در مشهد با طعم صدرنشینی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر فوتبال مقابل پدیده مشهد به پیروزی رسید و به صدر جدول صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پدیده مشهد امروز (جمعه) از ساعت ۱۵ در چارچوب هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور، در ورزشگاه ثامن الائمه (ع) میزبان گل گهرسیرجان بود و در پایان این دیدار تیم گل‌گهر موفق شد بازی یک بر صفر باخته را با پیروزی دو بر یک عوض کند و به صدر جدول برسد. 

نیمه نخست این دیدار سرد و بی‌روح پیگیری شد و هر دو تیم نتوانستند روی دروازه یکدیگر موقعیت خوبی خلق کنند. اما نیمه دوم این دیدار بسیار جذاب پیگیری شد. در ابتدا شهر خودرو بر خلاف جریان بازی در دقیقه ۶۰ توسط ابوالفضل عکاشه به گل رسید اما پنج دقیقه بعد پاس چیپ تماشایی رضا شکاری به سعید صادقی و ضربه‌ دقیق او گل تساوی را برای شاگردان امیر قلعه‌نویی به ارمغان آورد.

این پایان کار نبود. چرا که رضا شکاری در دقیقه ۷۱ با نفوذ بسیار خوب میلاد زکی‌پور صاحب یک موقعیت شد و توانست با قطع کردن توپ گل دوم تیمش را به ثمر برساند و در کامبک گل‌گهر پر رنگ‌ترین نقش را داشته باشد. 

گل‌گهر با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و با توجه به برد رو در رو مقابل سپاهان به صدر جدول صعود کرد. پدیده نیز با این شکست ۲ امتیازی ماند و در قعر جدول جای گرفت. 

اکبر میثاقیان سرمربی پدیده مشهد نفرات زیر را برای این دیدار در نظر گرفته بود:

میلاد فراهانی، محمدحسین حیدری، محمداحسان حسینی، مسعود زائر کاظمینی، حسام پورهاشم، میلاد کمندانی، امیرحسین کریمی، صادق صادقی، علی طاهران، مهرداد بایرامی و ابوالفضل عکاشه.

امیر قلعه‌نویی سرمربی گل‌گهر سیرجان نیز نفرات زیر را در ابتدا به میدان فرستاد:

محمدحسین اکبرمنادی، آرمین سهرابیان، مسیح زاهدی، سید احمد موسوی، شایان مصلح، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، امین پورعلی، مهدی تیکدری، سعید صادقی و رضا شکاری.

عبدالنبی پورخلف به همراه حسن ظهیری و رحیم حاجی پور قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. مسعود مرادی نیز ناظر این بازی بود. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha