۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبرنگار: 1206
کد خبر: 84573044
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یوسفی: استقلال روز باشکوهی مقابل پیکان داشت

۲۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹
کد خبر: 84573044
یوسفی: استقلال روز باشکوهی مقابل پیکان داشت

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: بازی خوبی را از آبی‌پوشان مقابل پیکان شاهد بودیم و نتیجه بازی به خوبی گویای این مطلب است که شاگردان فرهاد مجیدی روز با شکوهی را پشت سر گذاشتند.

«محسن یوسفی» روز شنبه با اشاره به پیروزی پر گل و سه بر صفر استقلال مقابل پیکان در هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: یکی از اتفاقات مثبت بازی استقلال، فضاسازی و استفاده از تمام نقاط زمین بود و بازیکنان استقلال به بهترین شکل ممکن توپ‌گیری و پاسکاری را انجام دادند و از ضربات ایستگاهی نهایت بهره را بردند.

وی افزود: بازی خوبی را از آبی‌پوشان مقابل پیکان شاهد بودیم و نتیجه بازی به خوبی گویای این مطلب است که شاگردان فرهاد مجیدی روز باشکوهی را پشت سر گذاشتند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: در این دیدار یک بازی بدون عیب و نقص و عالی را از استقلال شاهد بودیم و آبی پوشان در تمامی خطوط، نمایش خوبی داشتند.

یوسفی تصریح کرد: استقلال در هفته‌های گذشته نیز استحقاق برد را داشت اما اشتباهات داوری باعث شد تا امتیاز از دست بدهد.

وی تاکید کرد: خط دفاعی استقلال نقطه قوت این تیم در این فصل بوده و واقعا عناصر دفاعی آبی‌ها عالی کار کرده‌اند. آنها چه در کار هجومی و چه در کار دفاعی خوب کار می‌کنند و در بازی با پیکان دانشگر و یزدانی دو گل زدند تا روز خوبشان را تکمیل کنند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: استقلال بیشتر از هر چیزی به حمایت نیاز دارد و امیدوارم هواداران استقلال بیشتر از همیشه تیم‌شان را حمایت کنند تا به همان استقلالی تبدیل شود که همه انتظار داریم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha