برنامه‌ هفته قرآن و نماز در ۳۵۰۰ مدرسه استان تهران برگزار می‌شود

شهرری - ایرنا - رییس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با اشاره به آغاز هفته قرآن، عترت و نماز در وزارت آموزش وپرورش، گفت: برنامه‌های این هفته با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سه هزار و ۵۰۰ مدرسه زیرپوشش این اداره کل برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا به‌منش روز شنبه در آیین افتتاحیه برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز اداره کل شهرستان های استان تهران که در حرم عبدالعظیم (ع) برگزار شد، اظهار داشت: برگزاری محافل انس با قرآن با حضور دانش آموزان، فرهنگیان و قاریان برجسته کشور، تشکیل شوراهای قرآن عترت و نماز در مدرسه ها از جمله برنامه های این هفته است.

وی با اشاره به قدردانی از فعالان قرآنی دانش آموز و فرهنگی، اضافه کرد: برگزاری اجلاسیه های نماز در سطح مناطق آموزش و پروش شهرستان های استان تهران، برگزاری نشست های دانش آموزی و گفتمان های دینی با موضوع عفاف و حجاب، مهدویت و انتظار از جمله برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز خواهد بود.

به منش اضافه کرد: حضور دانش آموزان در نمازهای جمعه شهرستان های استان تهران و غباروبی و عطرافشانی قبور شهدا از دیگر برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز آموزش و پروش شهرستان های استان تهران است.

این مسئول با بیان اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا هیچکدام از برنامه های پرورشی آموزش و پروش شهرستان های استان تهران تعطیل نشده است، افزود: تمام برنامه های با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و یا به صورت مجازی از طریق برنامه شاد و سایر کانال برای دانش آموزان پخش شده است.

به منش در خصوص نحویه برگزاری برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز اداره کل شهرستان های استان تهران نیز اعلام کرد: برنامه ها با رعایت کامل فاصله گذاری اجتماعی در مدارسی که امکان حضور دانش آموزان است برگزار می شود و در سایر مدارس به صورت مجازی خواهد بود.

وی یادآور شد: تمام دانش آموزان و فرهنگیان امکان شرکت و حضور در تمام برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز را دارند.

به گزارش ایرنا، افتتاحیه برنامه های هفته قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران امروز(شنبه) در حرم عبدالعظیم(ع) برگزار شد.

این هفته از ۲۰ تا ۲۶ آذرماه در آموزش و پرورش برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha