تیم مذاکره کننده با روش جدید در مذاکرات حضور یافته است

تهران-ایرنا-نماینده مردم خمینی شهر در مجلس گفت: غربی ها در مذاکرات هسته ای، با جدیت، صلاحبت و غیرقابل نفوذ بودن تیم مذاکره کننده هسته ای ایران روبرو شده اند و پی برده اند که ایران با روش جدیدی در میز مذاکرات حاضر شده است.

محمدتقی نقدعلی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با بیان اینکه روند مذاکرات فعلی با غربی‌ها نسبت به گذشته تفاوت عمده‌ای داشته است، گفت: در گذشته روند مذاکرات و برجام با روش عوام فریبانه همراه بود اما چنین روشی هیچ دستاوردی برای کشورمان به همراه نداشت و حقوق ملت ایران در مقابل کشورهای غربی ضایع گردید و به همین دلیل، تیم جدید مذاکره کننده هسته ای در دولت سیزدهم با تجربه و شناختی که از غربی ها دارند، با روشی جدید و با اقتدار و عزت وارد مذاکره شده اند.

وی ادامه داد: غربی‌ها در مذاکرات هسته ای، با جدیت، صلابت و غیرقابل نفوذ بودن تیم مذاکره کننده هسته ای ایران روبرو شده و پی برده اند که ایران با روش جدیدی در میز مذاکرات حاضر شده است و با عزت، اقتدار و صلابت، در راستای تحقق بخشی حقوق ملت ایران قدم برمی دارد و در مقابل زیاده خواهی‌ها می‌ایستد.

نقدعلی اضافه کرد: آنها می دانند که تیم مذاکره کننده هسته ای ایران قابل نفوذ و خرید نیست و ایران در این مذاکرات با جدیت، رفع تحریم ها و اجرای مفاد برجام را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه در گذشته عدم توجه به پیشنهادات دلسوزان منجر به انعقاد توافقات عوامانه شد، تصریح کرد: سیاست خارجی ما بر اصل حکمت و عزت استوار است و این سیاست در تیم مذاکره کننده هسته ای برای دفاع از حقوق ملت ایران جریان دارد و از آنجایی که طرف‌های مقابل بارها در موضوع برجام بدقولی کرده اند، باید مانع از فرسایشی شدن مذاکرات شد.

 نماینده مردم خمینی شهر با بیان اینکه  اعتماد به غرب دستاوردی جز توافق بی‌نتیجه و عوامانه نداشته است، تاکید کرد: تیم مذاکره کننده هسته ای هرگز در مقابل زیاده خواهی های طرف مقابل کوتاه نمی‌آید و از طرفی دیگر به دنبال عوام فریبی و فرسایشی شدن مذاکرات نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha