۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۸
کد خبرنگار: 895
کد خبر: 84574113
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۸
کد خبر: 84574113
بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- کشف و ضبط مواد مخدر در شهرستانهای بجستان، گناباد و خواف و کشف و ضبط مواد محترقه غیر مجاز در سبزوار عناوین خبرهای کوتاه روز یکشنبه خراسان رضوی است.

بجستان- فرمانده انتظامی بجستان از کشف ۲۱ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و دستگیری چهار نفر متهم در این شهرستان جنوبی خراسان رضوی خبر داد.به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس سرهنگ احمدرضا شهنواز با اعلام این مطلب افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر هنگام گشت زنی در محور بجستان به سمت فیض آباد این مواد را از یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ کشف و ضبط کردند که در این ارتباط  چهار متهم دستگیر ، خودروی پژو ۴۰۵ آنان توقیف و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضائی شد.

گناباد- فرمانده انتظامی شهرستان گناباد از کشف پنج کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قربانعلی قربانی افزود: ماموران انتظامی در بازرسی از ساک دستی و وسایل همراه ۲ مسافرنما در ۲ اتوبوس جداگانه مقادیر چهار و یک کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه ای در بین وسایل آنها جاساز شده بود را کشف و ۲ متهم را بازداشت کردند.

خواف - فرمانده انتظامی شهرستان خواف از کشف چهار کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک از یک دستگاه پیکان وانت در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس سرهنگ علی روانبخش افزود:این مواد در ایستگاه بازرسی شهید ساداتی حین کنترل وسایل نقلیه عبوری محور قاین به خواف کشف و ضبط و در این ارتباط ۲ متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

سبزوار- فرمانده انتظامی داورزن گفت: با تلاش ماموران انتظامی ۲ هزار و ۷۲۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز در این شهرستان کشف و ضبط شد.به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر محمدآبادی افزود: ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی کاهک حین کنترل خودروهای عبوری در مسیر داورزن- سبزوار این مواد را از یک دستگاه اتوبوس کشف و ضبط و یک متهم را نیز در این زمینه دستگیر کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha