۲۱ آذر ۱۴۰۰، ۱۲:۴۲
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84574213
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

چهار نمایشگاه‌ تخصصی امسال در کردستان برپا می‌شود

سنندج - ایرنا - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان گفت: چهار نمایشگاه تخصصی تا پایان سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی استان در سنندج برپا می‌شود.

علیرضا فروتن روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از اول دی ماه تا پایان سال نمایشگاه‌های لوازم خانگی، صنایع ساختمان، گل و گیاه و مبلمان در مرکز استان برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: در صورت مهیا بودن شرایط؛ امکان برپایی نمایشگاه‌های دیگر به ویژه نمایشگاه عرضه محصولات غذایی، آجیل و شیرینی در آستانه تعطیلات نوروز هم در استان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان افزود: با برپایی هر نمایشگاهی افرادی از سایر نقاط کشور به استان می‌آیند که این موضوع باعث رونق و تحرک اقتصادی در سایر بخش‌ها مانند هتل ها،  مسافرخانه ها و رستوران ها، غذاخوری ها و سیستم حمل و نقل خواهد شد.

فروتن یادآور شد: امیدواریم پروژه نمایشگاه‌های بین المللی استان که چندین سال است اجرای آن توسط اتاق بازرگانی آغاز شده تکمیل شود تا بتوانیم از هیات های تجاری خارجی و شرکت‌های تولیدی دیگر کشورها هم دعوت کنیم.

شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان متعلق به سه تشکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج، اتاق تعاون و خانه صنعت و معدن کردستان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha