استاندار: از ظرفیت‌های قانونی برای رفع موانع تولید در قم استفاده‌شود

قم - ایرنا - استاندار قم با تاکید بر پیگیری مشکلات واحدهای تولیدی استان با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و مقام های ملی، گفت: اهتمام دولت سیزدهم نسبت به واگذاری اختیارات به استانداران و مدیران استانی می‌تواند زمینه رفع سریعتر موانع تولید را فراهم کند.

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری قم، سیدمحمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان طی سخنانی با اشاره به مشکلات بخش خصوصی، بیان کرد: باید مباحث دارای اهمیت بیشتر احصاء و تدوین شده و در سفر رییس جمهوری به قم مورد پیگیری قرار گیرد.

استاندار قم با بیان اینکه دولت سیزدهم نسبت به واگذاری اختیارات به استانداران و مدیران استانی توجه ویژه‌ای دارد، افزود: امیدواریم بتوانیم گره‌ها و موانع توسعه اقتصادی استان را با تعامل بین مسئولان و بخش خصوصی از میان برداریم.

شاهچراغی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مراحل پایانی ساخت نمایشگاه بین الملی قم، بیان داشت: در زمینه مسیر دسترسی این نمایشگاه نیز باید از طریق راهکارهای قانونی اقدام شود.

وی همچین اهمیت تامین زیرساخت های شهرک‌های صنعتی استان را مورد توجه قرار داد و گفت: در مواردی که با موانع قانونی مواجه هستیم باید از ظرفیت نمایندگان مجلس بهره گرفته شود.

استاندار قم با تاکید بر اولویت حمایت از تولید در دولت و استان قم خاطرنشان کرد: در این راستا باید از بسترها و ظرفیت‌های قانونی بهره گرفته شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha