عضو شورای شهر چهاربرج به شورای عالی استان‌ها راه یافت

مهاباد- ایرنا- رییس شورای اسلامی شهر چهاربرج گفت: "بهارعلی محمدی" یکی از اعضای این شورا با کسب رای لازم به عنوان نماینده آذربایجان غربی به شورای عالی استان‌ها انتخاب شد.

محمد بابایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای حضور در شورای عالی کشور، هشت نفر از اعضای شورای اسلامی آذربایجان غربی نامزد شده بودند که این عضو شورای اسلامی شهر چهاربرج به همراه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر نقده و ماکو با کسب بیشترین آرا به شورای عالی استان‌ها راه یافتند.

وی با بیان اینکه "محمدی" دوره قبل نیز نماینده شوراهای اسلامی شهرستان میاندوآب در استان بود، افزود: اعضای شورای عالی استان‌ها برای مدت چهار سال انتخاب می‌شوند.

رییس شورای اسلامی شهر چهاربرج با بیان اینکه "محمدی" در دوره قبل نایب رئیس شورای اسلامی آذربایجان غربی بود، اضافه کرد: یکی از وظایف این شورا نیز بردن طرح به مجلس شورای اسلامی بوده و مصوبات این شورا نیز لازم‌الاجرا است و در سایه ارتباط اعضای این شورا به ویژه عضو شورای شهر چهاربرج با مسوولان رده بالا می‌توان برای پیشبرد طرح‌های توسعه ای شهرهای استان بهره‌مند شد.

بابایی گفت: با توجه به اینکه چهاربرج به شهرستان ارتقا یافته است و مجوز احداث برخی طرح‌های زیرساختی از جمله بیمارستان این شهر صادر شده که در صورت نیاز به واسطه می‌تواند تسریع در اجرای آن را در سطح ملی پیگیری کند.

همچنین علی جمشیدزاده عضو شورای اسلامی شهر باروق نیز به عنوان منشی دوم در ترکیب هیات رییسه شورای اسلامی آذربایجان غربی قرار دارد و  نادر سخی‌ثانی عضو شورای اسلامی شهر بکتاش نیز به عنوان نماینده شهرستان میاندوآب به شورای اسلامی استان راه یافته است.

در سراسر کشور ۱۲۶ هزار نفر عضو جامعه شوراهای شهر و روستا هستند که ۷۵ نفر از آنها عضو شورای عالی استان‌ها هستند.

شهرستان چهاربرج در جنوب آذربایجان غربی واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha