۲۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۷:۳۶
کد خبرنگار: 2108
کد خبر: 84575825
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانشجو از علم آموزی فاصله گرفته است

سنندج- ایرنا- فرماندار شهرستان بانه گفت: دانشجو از یادگیری و علم آموزی فاصله زیادی گرفته که این در آینده ضربه جبران ناپذیر بر جامعه وارد می‌کند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل رستم پور روز دوشنبه در مراسم دانشجویان جدید الورود دانشگاه پیام نور بانه اظهار داشت: روز دانشجو و فلسفه دانشگاه استکبار ستیزی است و گفتمان های زیادی در این فلسفه وجود دارد و فلسه وجود دانشگاه علم اندوزی و دنبال دانش بودن است.

وی با بیان اینکه دانشجو باید با پیوند علم و عمل زمینه را برای پیشرفت و ترقی جامعه فراهم کند ادامه داد: دانشجوی که خرد، تفکر و تعقل را باهم داشته باشد می تواند تغییر و دگرگونی های در ساختار جامعه ایجاد کند.

رستم پور گفت: دانشجو نباید دچار یاس و ناامیدی شود چراکه دیدگاه مردم به دانشجو خردورزی و تعقل است و از دانشجویان درخواست می کنیم مطالبه گری را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

وی با اشاره به تحریم های ظالمانه و نقش جوانان در مهار کرونا افزود: در بدترین شرایط که بیماری کرونا شیوع پیدا کرد کشورها به ایران کمک نکردند و اما جوانان و آینده سازان مملکت ناامید نشدند و با کمترین امکانات و تجهیزات به بیماران کمک کردند.

فرماندار شهرستان بانه اظهار داشت: تحول و پیشرفت جامعه در گرو بیداری، تلاش و خلاقیت اقشار تحصیل کرده است و دانشجویان به عنوان پیشروان آینده کشور با علم اموزی و کسب آگاهی در این مسیر سهم بزرگی دارند.

دانشجو از علم آموزی فاصله گرفته است

دانشجو عدالت خواه و مطالبه گر است

فرمانده سپاه بانه نیز با اشاره به نقش دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: دانشجو عدالت خواه و مطالبه گر است و این انقلاب با همت و خواست دانشجویان و تحصیلکرده های جامعه به پیروزی رسید.

سرهنگ فرهاد امری افزود: نقش دانشجویان در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی که در ویترین نظام اسلامی می درخشد حضور در جبهه های جنگ در دوران دفاع مقدس بود.

وی با گرامیداشت خاطره دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۳۲ اظهار داشت: دانشجویان در راستای قدرشناسی از این شهدا با تلاش و پشتکار و بهره مندی از شایستگی های خود حداکثر استفاده را از وجود اساتید دانشگاه ببرند و زمینه را برای پیشرفت و آبادانی کشور فراهم کنند.

دانشجو از علم آموزی فاصله گرفته است

۲۸۰ دانشجو امسال وارد دانشگاه شدند

رییس دانشگاه پیام نور بانه نیز گفت: در ترم پاییز امسال ۲۸۰ دانشجو جدید وارد دانشگاه پیام نور بانه شدند و اکنون یک هزار ۲۰۰ دانشجو در ۱۰ رشته تحصیلی در این دانشگاه تحصیل می کنند و در ترم جدید نیز این دانشگاه دانشجو جدید پذیرش می کند.

مجید پریشان با اشاره به تاثیر کرونا بر فضای دانشگاه افزود: در ۲ سال اخیر تعدادی از اساتید دانشگاه به دلیل کرونا جانشان را از دست دادند و که سرمایه های گرانبهای علم بودند.

وی با بیان اینکه دانشجو باید الگو جامعه باشد، یادآور شد: دانشجو باید به جایگاه خود احترام بگذارد و حرمت دانشجو بودن را در رفتار و کردار نگه دارند  و انتظار داریم طلب علم و فراگیری علم و دانش اولویت کار دانشجویان قرار بگیرد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha