۲۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۸
کد خبرنگار: 2504
کد خبر: 84576581
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

معمای پرداخت بدهی؛ تسویه حساب یا پرداخت کمتر از ۱۰ درصد

تهران- ایرنا- مسوولان باشگاه پرسپولیس در شرایطی برای حل مشکل سرمربی آرژانتینی گام برداشتند که تاکنون تنها کمتر از ۱۰ درصد مطالبات این مربی به حسابش واریز شده است.

به گزارش ایرنا، در شرایطی که پروسه پرداخت مطالبات «گابریل کالدرون» از سوی مسوولان پرسپولیس نزدیک به سه ماه است به طول انجامیده، اما هنوز پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته است.

مسوولان باشگاه پرسپولیس اوایل مهرماه بود که اعلام کردند منابع مالی برای پرداخت پول کالدرون تامین شده و دو هفته بعد نیز سایت باشگاه پرسپولیس در خبری عنوان کرد که روند پرداخت مطالبات کالدرون آغاز شده است اما با وجود اینکه حدود ۲ ماه از آن خبر می‌گذرد، هنوز این پرونده ادامه دارد.

مدیران پرسپولیس البته اقدام به پرداخت این مطالبات کردند اما این پول برگشت خورد به همین خاطر روند باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی طولانی شد. البته پرسپولیسی‌ها در سال‌های اخیر تعداد زیادی پرونده را با وجود همین تحریم‌ها و شرایط حل کردند و معلوم نیست که چه راهی برای پرداخت پول مربی آرژانتینی طی شده که حل این پرونده طولانی شده است.

با این حال شب گذشته سایت باشگاه پرسپولیس در خبری مدعی شد مطالبات کالدرون پرداخت شد. دقایقی بعد هم مجید صدری سرپرست باشگاه در یک برنامه تلویزیونی توضیحاتی را در مورد آخرین وضعیت پرونده کالدرون ارائه داد.

صدری در این باره گفت: با کالدرون تا پنجشنبه تسویه می کنیم و جمعه پنجره باشگاه باز می شود و بازیکنان تاجیکستانی می توانند در مسابقات پرسپولیس حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: پولی که دو هفته گذشته برای پرونده کالدرون پرداخت کرده بودیم صحیح و سالم بازگشت و توانستیم مجدد مبلغ را ارسال کنیم. بخشی از تاییدیه وکیل کالدرون را گرفتیم و بخش دیگر این تاییدیه را پنجشنبه می‌گیریم و جمعه پنجره باز خواهد شد.

وی افزود: کار دشواری بود و امیدوارم دیگر از این پرونده ها نداشته باشیم. از جمعه که پنجره باز شود با توجه به اینکه کارهای مقدماتی ۲ بازیکن تاجیکستانی تمام شده، کارهای ثبت قرارداد آنها نیز انجام می شود و می توانند از هفته آینده برای پرسپولیس بازی کنند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: فعلا شکایتی نداریم و قرار نیست پنجره دوباره بسته شود. امیدوارم هر چه زودتر بدهی های باشگاه را پرداخت کنیم

البته در مطلبی که روی سایت باشگاه پرسپولیس منتشر شد و صحبت‌های مجید صدری تفاوت‌هایی وجود دارد.

با این حال، منابع نزدیک کالدرون به ایرنا اعلام کردند که تا این لحظه تنها کمتر از ۱۰ درصد از کل مطالبات کالدرون به حساب این مربی نشسته و مبلغ جدیدی برای این مربی واریز نشده است. باید دید در نهایت در روزهای آینده مسوولان باشگاه قادر به حل این مشکل خواهند بود یا خیر.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha