شاخص‌های آموزشی و پژوهشی در رتبه بندی معلمان مورد توجه قرار گیرد

تهران- ایرنا-نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان گفت: نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید معلم محور و براساس شاخص های آموزشی و پژوهشی باشد و نباید از مسیر اصلی منحرف شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، علی بابایی کارنامی در جلسه علنی امروز -چهارشنبه-مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه رتبه بندی معلمان، طی اخطار قانون اساسی اظهار داشت: ما نمی توانیم در قانونگذاری ناعادلانه عمل کنیم اما متأسفانه در جریان بررسی لایحه مذکور، برخی همکاران پیشنهاداتی می دهند که غیرعادلانه است.

نماینده ساری بیان داشت: ما نباید وقت مجلس را بگیریم و باید به سرعت لایحه رتبه بندی معلمان را به تصویب برسانیم و نگاه ما باید به این مقوله، معلم محور و آموزش محور باشد.

وی افزود: بسیاری از پیشنهاداتی که نمایندگان درباره نیروهای اداری و خدماتی آموزش و پرورش می دهند، در قانون خدمات کشوری آمده است. نگاه ما در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان باید معلم محور و براساس شاخص های آموزشی و پژوهشی باشد و ما نباید از مسیر اصلی خودمان منحرف شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha