مجلس و دولت نگاه عاقلانه و عالمانه‌ای به بازنشستگان دارند

تهران - ایرنا - رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت نگاه عاقلانه و عالمانه‌ای به بازنشستگان دارند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی، «حمیدرضا حاجی بابائی» در تذکر شفاهی گفت: رهبر معظم رهبری معلمان را در اوج قله پیشرفت می دانند و اعتقاد دارند هیچ وزارتخانه ای بالاتر از وزارت آموزش و پرورش نیست.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: نظام رتبه بندی معلمان میثاق حاکمیت با معلمان است و قدم بسیار خوبی توسط مجلس شورای اسلامی در تصویب لایحه رتبه بندی معلمان برداشته شد و مجلس در نهایت صداقت آنچه را که می توانست انجام داد و در هر فرصتی به فرهنگیان کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه شأن و جایگاه معلمان بالاتر از چنین لولیح و طرح هایی است،‌ ادامه داد:‌ مجلس و دولت کار صادقانه شما را قدر می شناسند و پشتبان شما خواهند بود.

حاجی بابایی با اشاره به موضوع بازنشستگان،‌ گفت: مجلس شورای اسلامی و دولت نگاه عاقلانه و عالمانه‌ای به شما دارند، قطعا موضوعات شما را پیگیری می‌کنند.

وی درباره افرادی که در آستانه بازنشستگی هستند، خاطرنشان کرد: در لایحه بودجه دولت گفته است برای حقوق بازنشستگی ۳ سال آخر خدمت را مدنظر قرار می‌دهد در حالی که این موضوع با در نظر گرفتن ۲ سال انتهایی خدمت تصویب خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha