۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۶
کد خبرنگار: 2084
کد خبر: 84578614
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه ورزشی از شهرستان دامغان

۲۴ آذر ۱۴۰۰، ۲۱:۲۶
کد خبر: 84578614
چند خبر کوتاه ورزشی از شهرستان دامغان

سمنان-ایرنا- برگزاری دوره مربیگری درجه سه والیبال، رتبه دوم هیات کوهنوردی دامغان در استان سمنان و برتری تیم فوتبال براکو در مقابل حریف خود از آمل، از جمله خبرهای کوتاه ورزشی دامغان در روز چهارشنبه بود.

رییس هیات والیبال دامغان شامگاه چهارشنبه به ایرنا گفت: کلاس تئوری مربیگری درجه سه آقایان و بانوان به همت هیات والیبال شهرستان و اداره ورزش وجوانان دامغان در حال برگزاری است. 

مجید خدابخش ادامه داد: این دوره زیرنظر فدراسیون والیبال و به میزبانی سالن اجتماعات اداره ورزش وجوانان دامغان و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است. 

وی تصریح کرد: در این دوره که از صبح امروز آغاز شد و تا روز دوشنبه ۲۹ آذرماه ادامه دارد، در مجموع ۳۵ نفر حضور دارند و ۷۲ ساعت آموزش تئوری به این افراد ارائه می‌شود. 

برتری تیم فوتبال دامغان در لیگ دسته سه کشور 

تیم فوتبال براکو دامغان که به تازگی موفق به راهیابی به لیگ دسته سه کشور شده است، در هفته پنجم رقابت ها و اولین میزبانی خود، تیم دماوند آمل را با نتیجه ۶ بر یک شکست داد. 

تیم براکو دامغان هم اکنون با یک بازی کمتر در رده دهم لیگ دسته سه کشور قرار دارد. 

رتبه دوم هیات کوهنوردی دامغان در استان سمنان

صبح امروز در جلسه ارزیابی عملکرد هیات های کوهنوردی استان سمنان که با حضور روسا و نایب رئیس هیات‌های سطح استان برگزار شد، از زحمات جواد خدمتی رییس هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دامغان تقدیر شد و در این ارزیابی هیات کوهنوردی دامغان رتبه دوم را در بین شهرستان های استان سمنان کسب کرد. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha