۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۷
کد خبرنگار: 1368
کد خبر: 84579985
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حوادث شبانه روز گذشته اصفهان ۲۰ مصدوم بر جا گذاشت

اصفهان- ایرنا- وقوع پنج حادثه رانندگی و گاز گرفتگی در اصفهان در ۲۴ ساعت گذشته موجب مصدوم شدن ۲۰ نفر از شهروندان شد.

مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت ۲ و ۲۰ دقیقه بامداد امروز بر اثر تصادف زنجیره‌ای در خیابان کمال اسماعیل میان یک دستگاه خودروی پژو پارس، ۲ دستگاه پراید و یک دستگاه پیکان با یکدیگر برخورد کردند و پس از اعلام به اورژانس پیش بیمارستانی ۴ واحد آمبولانس به محل اعزام شد.
عباس عابدی افزود: در این سانحه رانندگی هفت نفر شامل چهار مرد و سه زن مصدوم شدند که پنج نفر از آن‌ها به بیمارستان آیت الله کاشانی و ۲ نفر به بیمارستان الزهرا(س) اصفهان منتقل شدند.
وی درباره حادثه تصادف دو خودروی پژو و سمند در ساعت ۲۱ شب گذشته در کمربندی سپاهان شهر به شهر ابریشم اظهار داشت: پس از اعلام این حادثه به اتاق فرمان اورژانس پیش بیمارستانی ۲ واحد امدادی به محل اعزام شدند.
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان ادامه داد: در این حادثه پنج نفر شامل ۲ زن و سه مرد مصدوم و پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امام خمینی(ره) فلاورجان منتقل شدند.
شهرستان فلاورجان در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
وی همچنین به مسمومیت چهار نفر شامل یک مرد، یک زن و ۲ کودک در نایین با منوکسید کربن اشاره کرد و گفت: این حادثه ساعت ۲۴ شب گذشته به اورژانس اعلام و ۲ واحد امدادی به محل اعزام شد.
عابدی با اشاره به اینکه این حادثه به دلیل اشکال در اتصالات بخاری رخ داده بود تصریح کرد: مصدومان این حادثه برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان حشمتیه نایین منتقل شدند.
نایین در ۱۴۰ کیلومتری شرق اصفهان واقع است.
وی همچنین درباره یک حادثه مسمومیت با منوکسیدکربن در مبارکه بدلیل استفاده از ذغال برای گرمایش اتاق در بسته در ساعت ۲ و ۲۵ دقیقه بامداد امروز گفت: در این حادثه سه نفر شامل یک زن، یک مرد و یک دختربچه مصدوم و ۲ نفر از آن‌ها به بیمارستان محمدرسول الله (ص) مبارکه منتقل شدند و یک مصدوم نیز به دلیل رضایت ندادن برای اعزام در محل به صورت سرپایی درمان شد.
شهرستان مبارکه در ۴۵ کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.
مدیر روابط عمومی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی اصفهان افزود: پنجشنبه شب نیز یک مرد ۴۸ ساله در اجگرد فلاورجان به دلیل بروز مشکل در بخاری دچار مسمومیت تنفسی با گاز سمی منوکسیدکربن و برای درمان به بیمارستان امام خمینی (ره) فلاورجان منتقل شد.
شهرستان فلاورجان در ۱۰ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha