وزیر امور اقتصادی و دارایی پای درد دل های مردم بهاباد نشست

یزد - ایرنا- همزمان با دوازدهمین سفر آیت الله سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور و تعدادی از اعضای هیات دولت به یزد، وزیر امور اقتصادی و دارایی روز جمعه به عنوان نماینده ویژه با تعدادی از مردم بهاباد دیدار و مشکل آنها را بررسی کرد.

به گزارش ایرنا، سید احسان خاندوزی با حضور در فرمانداری بهاباد چهره به چهره با مردم این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد و از نزدیک به درد دل های آنها گوش داد و با خواسته ها و مشکل مردم منطقه آشنا شد.

مهمترین مشکل منطقه که با نماینده ویژه رییس جمهور در میان گذاشته شد، احداث ساختمان بیمارستان ۹۶ تختخوابی ، تکمیل جاده بهاباد به دربند نایبند ، دوبانده کردن جاده بافق به بهاباد ، تجدید نظر نسبت به استخراج سنگ آهن معدن روستای همیجان ، پرداخت حق آبه معدن چادرملوی اردکان به بهاباد ، پرداخت عوارض ۲ درصد معادن، مسایل رفاهی ، رفع مشکل اقتصادی ،کمک به سلامت عمومی ، بهره برداری اصولی از معادن و کمبود آب آشامیدنی  می توان اشاره کرد.

 وزیر امور اقتصادی و دارایی پای درد و دل های مردم بهاباد نشست

همچنین وزیر امور اقتصادی و دارایی امروز در سفر به بهاباد در جمع شماری از مردم شهرستان که نسبت به استخراج معدن سنگ آهن همیجان از سوی بخش خصوصی معترض بودند، گفت: منافع مردم فراتر از منافع اقتصادی است.

به گزارش ایرنا،خاندوزی افزود: بهای منافع اقتصادی نباید به ضرر مردم و بافت شهر و روستا تمام شود و خواسته‌های مردم و حفظ زیست بوم باید در اولویت کارها قرار گیرد.

وی اظهار کرد: اخذ هر تصمیمی برای معدن همیجان در این شهرستان، با نگاه بلند مدت صورت می‌گیرد و هویت‌ سنتی و روستایی و بافت‌های فرهنگی در حاشیه قرار نمی‌گیرد.

همزمان با سفر هیات دولت به استان یزد، وزیر امور اقتصادی و دارایی به نمایندگی از رییس جمهور به بهاباد سفر کرد و مورد استقبال گرم مردم و مسئولان شهرستان و استان قرار گرفت.

شماری از مسئولان استان وزیر اموری اقتصاد و دارایی را در سفر به بهاباد همراهی می کنند.

حضور در گلزار شهدا، بررسی مسایل و مشکلات مردم و صاحبان صنایع و معادن در حوزه های بانکی، بیمه ای، مالیاتی، اموال تملیکی و بورس و شرکت در جلسه شورای اداری بهاباد از جمله برنامه های سفر وزیر امور اقتصادی و دارایی است.

 آیت‌الله رئیسی روزجمعه وارد فرودگاه  شهید صدوقی یزد شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مسوولان محلی قرار گرفت، رییس جمهور را در این سفر معاون امور زنان و خانواده و وزیران جهاد کشاورزی ، میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی،  بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، امور اقتصادی و دارایی ، راه و شهرسازی، ورزش و جوانان و تعدادی از معاونان وزارتخانه های مختلف  و مدیرعامل شرکت ملی گاز همراهی می کنند.

مرکز شهرستان ۲۰ هزار نفری بهاباد در فاصله ۲۰۰ کیلومتری شرق شهر یزد قراردارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha