۲۶ آذر ۱۴۰۰، ۱۸:۰۶
کد خبرنگار: 2160
کد خبر: 84580233
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تیم بسکتبال شهرداری گرگان حریف کرمانی را شکست داد

گرگان - ایرنا - تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته یازدهم از مرحله مقدماتی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در گروه الف تیم مس کرمان را با نتیجه ۹۳ بر ۸۰ شکست داد.

این مسابقه عصر امروز جمعه در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

بازیکنان تیم شهرداری گرگان در کوارتر اول با نتیجه ۳۰ بر ۲۴ حریف خود را شکست دادند و در کوارتر دوم با نتیجه ۲۴ بر ۱۷ باز هم به پیروزی رسیدند تا پایان نیمه اول این مسابقه با ۱۳ اختلاف امتیاز و با نتیجه ۵۴ بر ۴۱ به سود تیم شهرداری گرگان به پایان برسد.

در کوارتر سوم که آغاز نیمه دوم این مسابقه بود، شهرداری‌چی‌ها با نتیجه ۱۸ بر ۱۶ پیروز شدند، اما در کوارتر چهارم‌ بازیکنان مس با ثبت ۲۳ امتیاز در برابر ۲۱ امتیاز گرگانی‌ها، پیروز شدند، تا ۲ تیم در پایان نیمه دوم به تساوی ۳۹ بر ۳۹ برسند.

در تیم شهرداری گرگان با هدایت مهران حاتمی، پری پتی، محمد جمشیدی، رسول مظفری، کریستوفر ای‌ونس و میثم میرزایی به عنوان آغازگر مسابقه وارد زمین شدند.

شاگردان محمدرضا اسلامی سکاندار تیم مس کرمان هم در ابتدا با ترکیب محمدرضا فلاحت، آیزس ویلیامز، سیامک ترابی‌خواه، ایگور چوماکف و اصغر کاردوست به میدان آمدند.

در این مسابقه سیامک ترابی‌خواه از تیم مس با کسب ۲۷ امتیاز و پری پتی از تیم شهرداری با اثرگذاری ۲۹ به ترتیب امتیازآورترین و موثرترین بازیکنان بودند.

همچنین پری پتی با ۱۹ امتیاز و ۱۱ ریباند به همراه اصغر کاردوست با ۱۰ امتیاز و ۱۰ ریباند به عنوان بازیکن دبل دبل شناخته شدند.

مسابقه رفت ۲ تیم با نتیجه ۸۶ بر ۸۲ به سود مس کرمان به پایان رسیده بود.

تیم‌های شهرداری گرگان و مس کرمان یک مسابقه عقب افتاده با ذوب‌آهن اصفهان دارند.

رقابت‌های این فصل لیگ‌ برتر در دور مقدماتی با ۱۶ تیم در ۲ گروه هشت تیمی به صورت رفت و برگشت اما متمرکز به علت شرایط کرونایی در جریان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha