۲۷ آذر ۱۴۰۰، ۲۰:۵۳
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84581671
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

ورزشکاران خراسان شمالی ۲ نشان نقره در رقابت های پیوند اعضا کسب کردند

بجنورد- ایرنا- رییس هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضای خراسان شمالی گفت: محمد شیرزاد در رشته بدمینتون و مرضیه فرحدل در رشته پتانک، نشان نقره مسابقات قهرمانی پیوند اعضا کشور را کسب کردند.

سهیلا پیدا روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این رقابت ها با حضور دو نماینده آقا و دو نماینده از بانوان استان در مجموعه ورزشی حجاب تهران به مدت چهار روز برگزار شد که در پایان ورزشکاران شایسته به دو نشان نقره در رشته های بدمینتون و پتانک رسیدند.

وی افزود: این رقابت ها با حضور ۳۴۰ ورزشکار آقا و بانو در ۶ رشته ورزشی دوومیدانی، تنیس روی میز، دارت، اسکواش، پتانک و بدمینتون برگزار شد.

پیدا با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۶۰ ورزشکار سازمان یافته به صورت حرفه ای زیر نظر این هیات ورزشی فعالیت دارند، افزود: در حال حاضر چهار گروه بیماران تالاسمی، ام اس، دیابت و پیوند اعضا در رشته های ورزشی متناسب با شرایط جسمانی خود زیر نظر این هیات ورزشی مشغول فعالیت هستند.

رییس هیات ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضای استان؛ تنیس روی میزی، شنا، دارت، تیراندازی، بولینگ، شطرنج، بدمینتون و دوومیدانی را از جمله رشته های فعال زیرمجموعه این هیات دانست.

خراسان شمالی ۴۵ هیات ورزشی دارد که حدود ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha