هفته سخت نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال

ساری – ایرنا – نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال بعدازظهر امروز در ارومیه و تهران باید مقابل دو تیم صدرنشین و قدرتمند رقابت‌ها یعنی شهرداری ارومیه و پیکان تهران قرار بگیرند.

به گارش ایرنا، مسابقات هفته دوازدهم سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال بعدازظهر امروز پس از ۱۸ روز تعطیلی لیگ برگزار می‌شود و دو تیم هورسان رامسر و لبنیات هراز آمل پس از کسب دو برد پیاپی مقابل حریفان، برای انجام یکی از دشوارترین بازی‌های‌شان در این فصل به مصاف دو تیم بالانشین جدول می‌روند.

لبنیات هراز آمل و هورسان رامسر که عملکرد پرنوسانی را تا اینجای فصل داشتند امروز به ترتیب مقابل شهرداری ارومیه و پیکان تهران که تیم‌های دوم و سوم جدول رده‌بندی هستند قرار می‌گیرند. دو مسابقه‌ای که می‌تواند نقش زیادی در جابجایی‌های بالای جدولی لیگ در پایان هفته دوازدهم داشته باشد.

شهرداری ارومیه – لبنیات هراز آمل

یکی از مهم‌ترین مسابقات این هفته تقابل شهرداری ارومیه و لبنیات هراز آمل است که به میزبانی ارومیه‌ای‌ها برگزار می‌شود. دیداری که مانند سایر مسابقات از ساعت ۱۶ آغاز خواهد شد و با توجه به فاصله داشتن میزبان از نظر امتیازی با سه تیم تعقیب‌کننده یعنی پیکان تهران، راه‌یاب ملل مریوان و لبنیات هراز آمل از اهمیت زیادی برخوردار است.

شهرداری ارومیه از ۱۱ بازی برگزار شده ۹ برد و ۲۶ امتیاز کسب کرده و پس از سپاهان که هر ۱۱ مسابقه را با پیروزی پشت‌سر گذاشت، دومین تیم جدول است. اما سه تیم پیکان، راه‌یاب ملل مریوان و لبنیات هراز آمل هفت برد کسب کردند و در تعقیب این تیم هستند.

شاگردان بهروز عطایی که از هفت برد خود ۱۹ امتیاز به دست آوردند امروز برای این که فاصله دو بردی شهرداری ارومیه با خودشان و دو تیم دیگر را کم کنند باید با پیروزی از این دیدار سخت خارج شوند.

با توجه به مساوی بودن تعداد بردهای لبنیات هراز با راه‌یاب ملل و پیکان، این دو تیم نیز امروز منتظر برد آملی‌ها در ارومیه هستند تا در صورت برد مقابل حریفان خود به یک قدمی شهرداری ارومیه برسند.

هفته سخت نمایندگان مازندران در لیگ برتر والیبال

پیکان تهران – هورسان رامسر

شاگردان مسعود آرمات در تیم والیبال هورسان رامسر امروز باید مقابل تیمی قرار بگیرند که تعدادی از ستاره‌های والیبال ایران را در اختیار دارد. پیکان تهران به سرمربیگری پیمان اکبری از حضور بازیکنان باتجربه‌ای مانند حمزه زرینی، آرمین تشکری، امیرحسینی، پوریا فیاضی، محمدطاهر وادی در کنار چهره‌های شناخته‌ شده‌ای همچون پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و مهران فیض امام‌دوست بهره می‌گیرد.

هورسان که از هفته ششم و پس از روی کار آمدن مسعود آرمات عملکرد قابل قبولی پیدا کرد و توانست از قعر فرار کند اکنون با ۱۴ امتیاز از ۱۱ بازی در رتبه نهم جدول قرار دارد و پیکان با هفت برد از ۱۱ بازی و کسب ۲۰ امتیاز تیم سوم جدول است.

قرار داشتن پیکان در کورس بالانشینان جدول و حرکت شانه‌به‌شانه راه‌یاب ملل و لبنیات هراز با این تیم در جدول سبب شده که اهمیت مسابقه امروز برای شاگردان پیمان اکبری بسیار بالا باشد. از طرفی هم هورسان برای عقب نیفتادن از تیم‌های نزدیک خود در جدول و حفظ موقعیت و رساندن خود به نیمه بالایی جدول به برد رد این مسابقه نیاز دارد.

هر دو تیم مازندرانی لیگ برتر والیبال امروز مسابقه سختی پیش رو دارند و در صورتی که بتوانند به روند کسب بردهای خود مقابل حریفان که طی دو بازی اخیر ثبت کردند ادامه دهند، نقش زیادی در تغییرات بالای جدول خواهند داشت.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha