شبانه‌روز گذشته آزمایش کرونا ۳۸ نفر در استان سمنان مثبت شد

سمنان-ایرنا- طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان طی ۲۴ ساعت گذشته از ۲۷ تا ۲۸آذر ۱۴۰۰،آزمایش کرونای ۳۸ نفر در استان مثبت اعلام شد که از این تعداد ۲۷ بیمار به عنوان مثبت سرپایی شناسایی شدند. 

به گزارش ایرنا، طبق اعلام عصر یکشنبه کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۷ تا ۲۸ آذر، تعداد ۱۱۷ فرد مشکوک به کرونا به مراکز درمانی استان مراجعه کردند که از این تعداد ۱۱ نفر بستری شدند. 
براساس گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان، در این مدت، هیچ مورد فوتی در استان سمنان ثبت نشد و از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون، آمار یکهزار و ۵۱۲ نفر فوتی در استان سمنان بدون تغییر ماند.
طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان سمنان در طی مدت اعلام شده، ۱۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا با بهبودی نسبی از بیمارستان مرخص شدند.

 طبق جدیدترین رنگ بندی سامانه ماسک، شهرستان سمنان تنها شهرستان در وضعیت زرد و شهرستان‌های دامغان، شاهرود، گرمسار، سرخه، مهدیشهر، آرادان و میامی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.
به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، از دیروز(شنبه) تا امروز یکشنبه ۲۸ آذر ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یکهزار و ۹۶۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۰۴ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۶ میلیون و ۱۷۰ هزار و ۹۷۹ نفر رسید.
طی ۲۴ ساعت گذشته، ۵۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۱ هزار و ۸۳ نفر رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha