۲۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۰:۳۶
کد خبر: 84583291
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

یلدا ساعت فعالیت میادین میوه و تره بار تهران را افزایش داد

تهران- ایرنا- ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره بار تهران در قالب طرح فروش ویژه شب یلدا، امروز و فردا (دوشنبه و سه شنبه) تا ساعت ۲۱ باز و آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

به گزارش ایرنا، سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: میادین و بازارهای میوه و تره بار امروز (دوشنبه ۲۹ آذر) و فردا (سه‌شنبه ۳۰ آذر) از ساعت ۸ صبح تا ۹ شب در خدمت شهروندان است.

بنابر این اطلاعیه، میادین و بازارهای میوه و تره بار از ساعت ۱۳ تا ۱۴:۳۰ دقیقه به منظور ادای فریضه نماز، صرف نهار، نظافت غرفه‌ها و تکمیل پالت‌ها تعطیل است.

ساعت فعالیت میادین تره بار تهران در ۶ ماهه دوم سال صبح‌ها از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه تا ۱۹ بوده، ضمن اینکه ساعات کار این مراکز در روزهای جمعه و سایر ایام تعطیل از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ اعلام شده است.

گفتنی است، اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا» از پنج‌شنبه ۲۵ آذر در ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره بار شهرداری تهران آغاز شده و تا پایان روز سه‌شنبه ۳۰ آذر (شب یلدا) ادامه دارد و شهروندان می‌توانند برای تهیه محصولات مورد نیاز به خصوص میوه و تره بار ویژه شب یلدا به این مراکز مراجعه کنند.

با اجرای طرح «فروش ویژه شب یلدا» در ۲۶۷ میدان و بازار میوه و تره بار پایتخت، شاهد استقبال کم‌نظیر شهروندان از این طرح هستیم و بر اساس تعداد نوبت‌های خرید انجام شده، تعداد مشتریان این مراکز به حدود یک و نیم برابر ایام مشابه در ماه گذشته افزایش یافته است.
میادین و بازارهای میوه و تره بار تنها یک روز مانده به شب یلدا، شاهد حضور چشمگیر شهروندان برای تهیه انواع محصولات مورد نیاز خود برای طولانی‌ترین شب سال هستند.

بر اساس این گزارش، با توجه به اینکه سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اتخاذ و اجرای تدابیر و تمهیداتی نظیر ذخیره‌سازی و کوه‌چینی انواع محصولات، خود را برای این ایام آماده کرده بود، هم‌اکنون در تمامی میادین و بازارهای میوه و تره بار، محصولات مختلف به اندازه کافی وجود دارد و شهروندان می‌توانند با آرامش خاطر، میوه و تره بار و سایر محصولات مورد نیاز خود را از این مراکز تهیه نمایند.

به گزارش ایرنا، با وجود افزایش تقاضا در روزهای اخیر و نوسانات قیمت میوه و تره بار در سطح شهر، قیمت انواع محصولات در میادین میوه و تره بار از هفته گذشته تا کنون ثابت بوده و نسبت به هفته قبل هیچ تغییری نداشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha