سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی به ارتقای بهداشت و درمان توجه کند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان با اشاره به اینکه  به عنوان زنجانی اغلب اتفاقات بهداشت و درمان استان را ناظر بوده ام، گفت: سیستم بهداشت و درمان استان زنجان نیاز به بازنگری و ارتقا دارد و شاخصهای مدنظر نیز در این حوزه اعلام خواهد شد.

محسن افشارچی شامگاه دوشنبه در آیین تودیع و معارفه روسای دانشگاه علوم‌پزشکی استان زنجان با بیان اینکه زحمات رییس قبلی در مدت فعالیت خود در جهت ارتقای بهداشت و درمان استان به ویژه دوران شیوع کرونا به یقین قابل حساب در درگاه خداوند است افزود: سرپرست جدید دانشگاه علوم‌پزشکی زنجان مسوولیت سنگین بهداشت و درمان استان را بر عهده گرفته اند.

وی با بیان اینکه به این مهم باید توجه داشت فردی که در راس سکانداری بهداشت و درمان استان قرار می گیرد باید به این حوزه توجه جدی داشته باشد، اضافه کرد: از رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان میخواهیم که یک هدف گذاری و ارزیابی ترجیحا کمی در حوزه بهداشت و درمان استان داشته باشند.

 افشاری گفت: رییس جدید دانشگاه علوم پزشکی استان باید یک هدف گذاری کمی در تمامی حوزه ها داشته باشد و موارد را رصد کند تا خدمات به نحو مطلوبی به مردم و بیماران ارائه شود.

استاندار زنجان با بیان اینکه نباید  فراموش کرد بهداشت و درمان از جمله دستگاههای مهمی است که با عموم مراجعه کنندگان ارتباط مستقیم برقرار می کنند، ادامه داد: این موضوع وظیفه متولیان امر را چند برابر می کند و اغلب کسانی که به این بخش مراجعه می کنند، مستاصل هستند.

وی با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان در حوزه بهداشت و درمان دردی با خود به همراه دارند، بنابراین نباید به واسطه آن درد به واسطه کوتاهی در رسیدگی، درد دیگری اضافه کرد گفت: بنابراین هر چقدر خدمت رسانی و سرویس‌دهی در این حوزه خوب باشد، به همان میزان در مسیر توسعه و حرکت مثبت گام خواهیم برداشت.

افشارچی افزود: مجموعه‌ بهداشت و درمان، بزرگ‌ترین مجموعه‌ بخش دولتی است که سعه‌صدر در این حوزه اهمیت زیادی دارد چرا که این مهم نیاز مبرم همه افراد به خصوص کادر بهداشت و درمان است.

وی با بیان اینکه به اندازه کافی از رفتن حیدری‌ها و آمدن نعمتی‌ها و بالعکس در نظام جمهوری اسلامی آسیب دیده‌ایم خاطر نشان کرد: خواهشمندم حداقل در این استان به این موضوع توجه شود و شاخصی مد نظر باشد، بطوریکه هنگام کار، فعالیت، به ویژه تصمیم گیری ها و جابجایی ها در حق کسی ظلم نشود.

افشارچی ابرای امیدواری کرد که با توکل به خداوند متعال، مشاوره و بهره‌گیری از توان مجموعه‌ها با سرعت بیشتری توسعه استان رقم زده شود.

مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم‌پزشکی استان نیز با بیان اینکه تغییر و تحول‌ها در این عرصه طبیعی بوده و همه ما سرباز نظام، ولایت و دین هستیم ادامه داد: امروز شاهد تکریم رییس قبلی دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم که در دوران کرونا سعی کرد آرامش را حفظ کرده و آنچه را که در توان داشت، برای خدمت به مردم بگذارد.

حجت‌الاسلام محرمعلی شیرمحمدی با بیان اینکه زنجان شهر شعور حسینی است خاطرنشان کرد: امیدواریم این معارفه مایه برکت برای استان زنجان باشد، در این میان  سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان فردی عاقل، متواضع، متدین و معتقد است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha