۱۵۰۰ سبدکالا ویژه شب یلدا بین مددجویان کمیته امداد میاندوآب توزیع شد

مهاباد- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب گفت: به مناسبت شب یلدا، هزار و ۵۰۰ سبد کالا در بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

سرمست چوپان‌نژاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان سبد کالا به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال توسط خیران آماده و در بین خانواده‌های نیازمند و مددجویان تحت پوشش این نهاد به مناسبت شب یلدا توزیع شد.

وی افزود: این سبد کالاها شامل هندوانه، انار، سیب، پرتقال، روغن، برنج، مرغ و پنیر است که در بین خانوارهای تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب ادامه داد: همچنین توسط یکی از خیران میاندوآبی بنام "حسن خوش‌نفس" پنج تن پیاز به این نهاد اهدا و بین مددجویان توزیع شد.

وی افزود: خیران نیکوکار میاندوآبی همواره یار و یاور نیازمندان هستند و در راستای رفع نیازهای محرومان، اقدامات و گام‌های خداپسندانه‌ای در این شهرستان به مناسبت های مختلف در طول سال بر می‌دارند که جای قدردانی دارد.

چوپان نژاد از خیران و مردم نوع دوست این شهرستان خواست تا این نهاد را در تهیه مایحتاج مورد نیاز خانواده‌های نیازمند تنها نگذارند و یاریگر مددکاران این نهاد در کمک رسانی به محرومان و افراد بی بضاعت باشند.

به گزارش ایرنا، پنج هزار و ۶۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۱۲ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) میاندوآب هستند که از این تعداد سه هزار و ۴۰۹ خانوار، مددجوی عادی (بالای ۶۰ سال) بوده و هزار و ۵۱۲ خانوار نیز در قالب تبصره ۱۴ در چتر حمایتی این نهاد قرار دارند. 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha