۳۰ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84585116
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میوه شب عید در کردستان به صورت هوشمند توزیع می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیر تعاون روستایی کردستان گفت: برای نخستین بار قرار است میوه شب عید در استان امسال به صورت هوشمند توزیع شود تا مردم برای تامین میوه مشکلی نداشته باشند.

پیمان اسکندری روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از اجرای سیستم توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان خبرداد و اظهار داشت: زمان توزیع کالاهای اساسی در بیشتر مواقع صف‌های طولانی تشکیل می‌شود که هم در شرایط شیوع کرونا این مساله خطرناک است و هم شایسته مردم ما نیست.

وی حذف دلالان از زنجیره تامین و توزیع کالاهای اساسی را از دیگر اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: سه شرکت از طریق پارک علم و فناوری استان به سازمان تعاون روستایی برای اجرای توزیع هوشمند کالاهای اساسی در استان معرفی شدند که از این تعداد یک شرکت تایید شده است.

اسکندری با اشاره به اینکه برای نخستین بار قرار شده میوه شب عید توسط این شرکت به صورت هوشمند در استان توزیع شود، یادآور شد: میوه شب عید براساس نیاز استان در اختیار این شرکت قرارداده می شود و مردم می‌توانند به طور رایگان سفارش دهند.

مدیر تعاون روستایی کردستان اعلام کرد:  مراحل خرید و ذخیره‌سازی ۷۰۰ تن پرتقال و ۳۵۰ تن سیب با محوریت سازمان تعاون روستایی در استان آغاز شده است.

شبکه تعاون روستایی کردستان دارای ۱۰ اتحادیه شهرستانی، ۱۹ فروشگاه زنجیره‌ای، ۹۲ شرکت تعاون روستایی و ۳۰ فروشگاه مصرف خودگردان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha