کرونا در فسا جان ۳ نفر دیگر را گرفت

شیراز-ایرنا- مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا از توایع استان فارس چهارشنبه گفت:طی ۷۲ ساعت گذشته در شهرستان فسا ۳نفردیگر از مبتلایان به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند و در همین مدت  ۳۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا نیز در این شهرستان شناسایی شدند.

صادق مهدوی نیا چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: فوتی های ۳ روز گذشته در فسا دو خانم ۷۰ و ۷۴ ساله و یک آقای ۸۴ ساله بودند.

وی اضافه کرد:  با توجه به شناسایی سویه جدید کرونا با نام اومیکرون در کشور، فرصت ایمن سازی کامل خود و اعضای خانواده را از دست ندهید و بیش از پیش در رعایت پروتکل های بهداشتی جدیت داشته باشید.

مهدوی نیا بر تزریق دز سوم واکسن کرونا بخصوص برای بیماران خاص، صعب العلاج و مبتلایان به سرطان  ۳ ماه پس از نوبت دوم تاکید کرد و  از افراد  بالای ۱۲ سال خواست قبل از شیوع موج های جدید بیماری و جهش های جدید ویروس با مراجعه به مراکز واکسیناسیون، علیه کرونا واکسینه شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی فسا گفت: رنگ شهرستان آبی و کم_خطر است و بهتر شدن وضعیت به رعایت پروتکل های بهداشتی و عدم کاهش حساسیت مردم و مسوولین، تلقیح واکسن کرونا  و افزایش نظارت ها و رعایت ها بستگی دارد.

وی از مردم خواست از هرگونه مسافرت غیر ضروری، برگزاری تجمعات اداری و فرهنگی مذهبی، میهمانی، دورهمی خانوادگی، پارک نشینی و بازارگردی خودداری کنند.

مهدوی نیا بر رعایت فاصله گذاری فیزیکی توسط همه اقشار جامعه، استفاده مداوم و صحیح از ماسک، شست و شوی دستها، بازبودن پنجره ها ، تهویه مناسب هوا، نظارت و تذکر همگانی بر اجرای پروتکل های بهداشتی تاکید کرد .

شهرستان فسا در فاصله ۱۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز واقع شده است.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha