۲ دی ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 3049
کد خبر: 84588096
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

عزیزی‌خادم و سؤالاتی که در اصفهان بی‌پاسخ ماند

اصفهان-ایرنا- در حاشیه دومین روز سفر رییس فدراسیون فوتبال ایران به اصفهان، به سؤالاتی که خبرنگاران از عزیزی خادم‌ داشتند، پاسخی داده نشد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، صبح امروز پنجشنبه دوم دی‌ماه و در دومین روز حضور شهاب‌الدین عزیزی‌خادم رییس فدراسیون فوتبال و هیات همراه وی در اصفهان، نشست هم‌اندیشی رییسان هیات‌های فوتبال استان‌ها به میزبانی هیات فوتبال استان اصفهان و در محل هتل عباسی آغاز شد.

در ابتدای این نشست، محمدحسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال با اشاره به‌سرعت پیشرفت فعالیت این فدراسیون در یک سال اخیر از تلاش‌های هیات‌های استانی قدردانی کرد.
در این مراسم حسن کامرانی فر دبیر کل، شهره موسوی نایب رییس بانوان، خداداد افشاریان رییس کمیته داوران و طهمورث حیدری رییس کمیته امور استان‌ها فدراسیون‌های فوتبال حضور دارند.
در میانه‌ این نشست، شهاب‌الدین عزیزی‌خادم در جمع خبرنگاران حاضر شد و از اختصاص یافتن ۴۰ درصد درآمد صعود تیم‌ملی فوتبال به هیات‌های استان‌ها خبر داد.

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تیم ملی با کمترین هزینه به جام جهانی صعود کرده است، افزود: ۱۲میلیون دلار از این هزینه‌ها از سوی فیفا و چهار میلیون دلار از سوی AFC تامین شده است.

وی گفت: حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ میلیارد تومان بابت صعود به جام جهانی به ما داده می‌شود که در نظر داریم با هدف توسعه فوتبال بویژه در مناطق کم‌برخوردار، ۴۰ درصد از این مبلغ به هیات‌های استانی پرداخت شود.

 عزیزی‌خادم با تاکید بر اهمیت استعدادیابی اضافه کرد: بمنظور استعدادیابی برای فوتسال مردان و زنان زیر ۱۹ سال با همکاری هیات‌های استانی در آینده‌ای نزدیک برنامه خواهیم داشت.

وی با اشاره به دیدگاه و رویه عدالت‌محور در فدراسیون فوتبال تصریح کرد: تیم ملی بانوان قبلا در شرایطی بود که آرزوی داشتن لباس یک رنگ و مناسب را داشتند اما در زمان حاضر با پرواز اختصاصی تردد می‌کنند و اردوهای مختلفی برای این تیم فراهم شده است.

وی همچنین درباره همکاری بیشتر بین باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و این فدراسیون توضیح داد.
عزیزی‌خادم پس از اتمام صحبت‌هایش در جمع اهالی رسانه، حاضر به پاسخگویی به سؤالات خبرنگاران که درباره حواشی ایجادشده در زمینه بازداشت موقت نایب‌ رییس بانوان این فدراسیون، وضعیت مهدی مهدوی‌کیا، پرونده بازیکن گابنی گل گهر و شایعات مطرح شده در مورد حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا بود، نشد و سریع محل را ترک کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha