۳ دی ۱۴۰۰، ۲:۱۶
کد خبرنگار: 2445
کد خبر: 84588728
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

درگیری جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست ۱۲۷ زخمی برجای گذاشت

تهران- ایرنا- درگیری پراکنده جوانان فلسطینی و نظامیان صهیونیست در شمال کرانه باختری اردن تاکنون ۱۲۷ زخمی برجای گذاشته است.

به گزارش بامداد جمعه ایرنا از خبرگزاری "شهاب" فلسطین، هلال احمر این کشور با تأیید این تعداد زخمی شده‌ اعلام کرد که این افراد در روستای "برقه" در شمال غربی نابلس در شمال کرانه باختری زخمی شدند.

کادر درمانی این منطقه از فلسطین هم اعلام کرد که نیروهای اشغالگر قدس، آمبولانس هلال احمر فلسطین را هدف حمله قرار دادند.

به گفته منابع محلی فلسطینی، شهرک نشینان صهیونیست به قبر فلسطینی‌ها نیز رحم نکرده و اقدام به تخریب سنگ مزار شهدای فلسطینی کردند.

این سنگ‌ها در روستایی واقع در نزدیکی شهرک "حومش" تخریب شده است.

از سوی دیگر نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی به مغازه‌های تجاری یورش بروده و فیلم دوربین‌های مخفی مغازه‌ها در شهر "البیره" را جمع کردند.

همچنین گزارش‌ها حکایت از آن دارد که اتوبوس حامل شهرک نشینان در نزدیکی "العروب" در شمال الخلیل نیز هدف کوکتل مولوتف قرار گرفته است.

شهرک نشینان صهیونیست چند روز پیش نیز با حمایت نظامیان این رژیم در نابلس با یورش به محله‌های فلسطینیان با جوانان فلسطینی درگیر شدند و با پرتاب سنگ و شلیک گلوله، تعدادی از خودروهای آنها را تخریب کردند.

در همان روز نیز، نظامیان صهیونیست در منطقه کفر قدوم در قلقیلیه واقع در جنوب کرانه باختری نیز به تظاهرات کنندگان علیه شهرک سازی ها حمله کرده بودند.

این درگیری‌ها در حالی روی داده که کمیته چهارم مجمع عمومی سازمان ملل متحد اخیرا ۶ قطعنامه علیه رژیم صهیونیستی را تصویب کرد.

براساس گزارش منابع صهیونیستی و فلسطینی، حدود ۶۵۰ هزار شهرک نشین در کرانه باختری از جمله قدس شرقی ساکن هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha