استاندار افتخارآفرینی کاراته کاهای کرمانشاهی را تبریک گفت

کرمانشاه - ایرنا - استاندار با صدور پیامی افتخارآفرینی کاراته‌کاهای کرمانشاهی را در رقابتهای آسیایی قزاقستان تبریک گفت.

‏به گزارش ایرنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کرمانشاه؛ در متن پیام مهندس "هوشنگ بازوند" آمده است: 

درخشش چشمگیر مدال آوران پرافتخار کرمانشاهی در رقابتهای کاراته قهرمانی آسیایی قزاقستان (٢٠٢١) و کسب ۶ مدال خوشرنگ در بخش بانوان و آقایان که با قهرمانی مقتدرانه و باصلابت کاروان باعزم و ایمان ایران اسلامی همراه شد، سبب ایجاد شادی و نشاط در بین مردم گشت.

در ادامه این پیام آمده است: استان­ کرمانشاه چشمه جوشان قهرمانی و مهد افتخارآفرینان و پهلوانان بوده و منش، مرام، اخلاق و معرفت جوانمردی و پهلوانی ریشه ای تاریخی و عمیق در این مرز و بوم دارد که بی شک نمایندگان کرمانشاه در تمامی رشته ها علاوه بر کسب مدال قهرمانی مروج این فرهنگ اصیل نیز هستند.

بازوند افزود: قهرمانان نامدار این سرزمین همواره با پایبندی به ارزشهای اسلامی، اخلاقی و انسانی در تمامی عرصه ها الگوهایی بی بدیل در جامعه هستند و امروز کاراته کاهای ایران عزیز و کرمانشاه سرافراز بار دیگر با افتخار آفرینی سبب غرور ملی و عزت کشور در آوردگاهی مهم شدند.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: برای حمایت از ورزش قهرمانی و همگانی، رشد و شکوفایی استعدادهای ورزشی و دسترسی آحاد جامعه به امکانات ورزشی در تمامی شهرها و روستاها در چند سال اخیر تلاش ویژه ای انجام شده و به دلیل علاقه وافر مردم این استان به ورزش و نقش بی بدیل آن در ایجاد همبستگی اجتماعی، شادی و نشاط و تقویت سرمایه های اجتماعی در گسترش ورزش شهروندی این روند تداوم خواهد داشت.

بازوند افزود: اینجانب برخود لازم می دانم موفقیت بانوان قهرمان ستایش نادری، آتوسا گلشاد نژاد و  آقایان سامان حیدری، مهدی خدابخشی، علی مسکینی و امیر رضا برزویی را تبریک عرض نموده و  از حضور موثر مربیان کوشا و پرتلاش حمیدرضا فرهادی و سرپرست تیم سعید نصرالهی در این رقابت‌ها تشکر کنم.
 
بی شک این موفقیت متعلق به خانواده پرافتخار ورزش استان است و برای همه تلاشگران این عرصه در اداره کل ورزش و جوانان، هیات ها و باشگاه های ورزشی، مربیان، قهرمانان، داوران، پیشکسوتان و دیگر فعالان در استان قهرمان پرور کرمانشاه آرزوی تداوم توفیقات الهی در مسیر خدمتگزاری به جامعه ورزش را دارم،

آتوسا گلشاد نژاد، ستایش نادری، علی مسکینی، مهدی خدابخشی، سامان حیدری و امیررضا برزویی ۶ ورزشکار کرمانشاهی رده های سنی، جوانان، امید و بزرگسالان تیم های ملی کاراته جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی آسیا بودند و همگی صاحب مدال شدند.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر  تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم های ملی ایران بالاتر از کشور میزبان و ژاپن با کسب با کسب ۱۴ مدال طلا، ۱۰ نقره، ۱۵ برنز و مجموع ۳۹ مدال  و به مقام قهرمانی رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha