امام‌جمعه سمنان: انسجام و هوشیاری مردم راه مقابله با فتنه‌های دشمن است

سمنان- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: هوشیاری و انسجام مردم راه مقابله با فتنه های مستمر دشمن است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نمازجمعه این هفته سمنان در مسجد امام(ره) این شهر با اشاره به میلاد حضرت مسیح بیان کرد: مسلمانان نسبت به تمام پیامبران احترام و ایمان دارند و مسیحیان بار دیگری باید به مطالعه سخنان حضرت مسیح بپردازند.
وی افزود: بسیاری از مسیحیان با مطالعه آیات قرآنی مربوط به حضرت مریم(س) به صدیقه بودن وی و اسلام ایمان می آورند.
امام جمعه سمنان در خصوص روز ملی ایمنی در برابر زلزله ادامه داد: بلایای طبیعی سیل، خشکسالی و زلزله بدون دخالت ما رخ می دهد و باید ایمنی لازم در برابر آن و تمهیدات ایمنی ساختمان ها را رعایت کرد.
مطیعی یادآورشد: رعایت ایمنی ضروری است و هزینه هایی که در زمینه مقابله و مانورهای لازم انجام می شود نوعی سرمایه برای جان و مال است.

وی اضافه کرد: نهم دی ماه سالروز بصیرت، مقاومت ملت و میثاق با ولایت است و وجود سه عنصر اصلی، فتنه سال ٨٨ را خنثی کرد.
نماینده ولی فقیه در استان سمنان اظهار داشت: مدیریت مقام معظم رهبری، بصیرت مردم و پیوند بین امام و امت این عناصر است و با حفظ این عناصر از فتنه های مستمر دشمنان عبور می کنیم.
مطیعی ابراز داشت:  ناامیدی، بی اعتمادی و جدایی مردم از نظام روش های فتنه افکنی و اثبات ناکارآمدی نظام اسلامی است.
وی افزود: با هوشیاری مردم در کنار هوشیاری نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی و نمایش انسجام مردم بسیاری از فتنه های دشمنان از بین می رود.
مطیعی تزریق دز های سه گانه واکسن برای مقابله با سویه اومیکرون را ضروری برشمرد. /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha