۴ دی ۱۴۰۰، ۷:۳۰
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84589312
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کلاس ارتقای داوری ۳ به ۲ فوتبال در بندرعباس برگزار شد

بندرعباس- ایرنا- کلاس داوری ارتقای ۳ به ۲ جمعه از سوی هیات فوتبال هرمزگان درسالن همایش مجموعه هفت تیر بندرعباس برگزار شد.

دبیر هیات فوتبال هرمزگان در این مراسم گفت: کلاس های داوری و ارتقا با برنامه ریزی خوب کمیته داوران به موقع برگزار می شود و این سومین کلاس ارتقا بود که در این سال برگزار شده است.
اصغر معماری افزود: علاوه بر کلاس های داوری که با مجوزهای کمیته داوران فدراسیون فوتبال برگزارشد، کلاس‌های توجیهی و پیش فصل فوتبال و فوتسال برای داوران آقایان و بانوان هرمزگان برگزار شده و داوران هرمزگانی از نظر دانش داوری به روز هستند.
وی بیان داشت: این کلاس ارتقا توسط مدرس هرمزگانی عبدالمجید معماری برگزار شد و علیرضا صفا دیگر مدرس هرمزگانی تدریس آمادگی جسمانی کلاس را بر عهده داشت. 
دبیر هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: خوشحالیم که همچنین مدرسانی در استان داریم و برای داوران و فوتبال ما یک نعمت به حساب می آیند. 
وی ادامه داد: توانمندی عبدالمجید معماری مدرس خوب هرمزگانی موجب شده است که کمیته داوران فدراسیون فوتبال از توانمندی ایشان برای سایر استان ها هم بهره ببرد و چندی پیش یک کلاس داوری درجه سه در سیستان و بلوچستان با تدریس ایشان برگزار شد و این مدرس خوب استان در آینده هم کلاس های بیشتری در سطح ایران تدریس خواهد کرد.
 معماری بیان داشت: باید قبول کنیم که سطح داوری  هرمزگان از فوتبال ما جلوتر است و امیدواریم که داوران استان مسابقه‌های بیشتری را در کشور قضاوت کنند.
تدریس این کلاس که با حضور هفت داور بانو و ۱۰ داور آقا به مدت سه روز برگزار شد، تدریس آن برعهده عبدالمجید معماری و مدرس آمادگی جسمانی آن علیرضا صفا بود. 
 در پایان تست دانش داوری و تست آمادگی جسمانی از داوران گرفته شد.
 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha