کیک‌بوکسینگ‌کاران قم ۲ برنز از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کسب کردند

قم-ایرنا- رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم گفت: ۲ کیک‌بوکسینگ‌کار قمی ضمن کسب مدال برنز رقابت‌های انتخابی کیک بوکسینگ به اردوی تیم ملی در این رشته ورزشی دعوت شدند.

علی یزدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: داود زارعی نماینده شایسته قم در وزن منفی۸۵ کیلوگرم پس از غلبه بر حریفانی از لرستان، کرمانشاه و گیلان در بازی چهارم در یک بازی بسیار نزدیک بازی را به نماینده استان اصفهان واگذار کرد و ضمن کسب عنوان سومی و مدال برنز مسابقات، به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

وی ادامه داد: محمد مهدی قاسملو دیگر نماینده خوش آتیه قمی در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم پس از غلبه بر حریفانی از مرکزی، آذربایجان شرقی و لرستان در بازی چهارم به علت شکستگی استخوان کف دست و در یک بازی بسیار نزدیک بازی خود را به نماینده استان کرمانشاه واگذار کرد و ضمن کسب عنوان سومی و مدال برنز مسابقات، به اردوی تیم ملی کیک بوکسینگ جمهوری اسلامی ایران دعوت شد.

 یزدی با بیان اینکه تیم اعزامی قم به این رقابت ها نسل جوان و آینده دار این رشته ورزشی است و عملکرد آنها با توجه به شرایط مسابقات قابل قبول است، گفت: تیم اعزامی قم در دوره قبل رقابت ها که ۴ سال قبل برگزار شد موفق به کسب یک طلا، دو نقره و دو برنز شده بود.

وی یادآور شد: در این رقابت‌ها تیم های کرمان، اصفهان، تهران و خوزستان عملکرد بهتری از خود نشان دادند و دست بسیاری از استانها از کسب مدال خالی ماند.

رییس هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی قم در پایان یادآور شد: دوره انتخابی تیم ملی کیک بوکسینگ طی روزهای ۲۹ آذرماه تا دوم دی ماه جاری با حضور ۲۸۴ شرکت کننده در قالب ۳۵ تیم اعزامی از استانهای کشور به میزبانی ماهشهر خوزستان برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha