نخستین واحد تولید مکمل غذایی کودک به همت ۲ بانو در میاندوآب فعال است

مهاباد- ایرنا- فرماندار میاندوآب گفت: نخستین واحد تولید مکمل غذایی کودک و محصولات فرآوری شده جوانه غلات و حبوبات برای اولین بار در آذربایجان غربی توسط ۲ کارآفرین زن میاندوآبی راه‌اندازی شده است.

حسام شیرازه محبت روز دوشنبه در حاشیه بازدید از تنها واحد تولید مکمل غذایی کودک و محصولات فرآوری شده جوانه غلات استان در روستای "نصیرکندی" در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲ بانوی کار آفرین و توانمند میاندوآبی بنام های "زیبا و طاهره صادقی" برای اولین بار در سطح استان موفق به تولید انواع مکمل غذایی کودک و محصولات فراوری شده جوانه غلات و حبوبات شدند.

وی با بیان اینکه با راه‌اندازی این واحد زمینه اشتغال هشت نفر بصورت مستقیم و ۱۶ نفر بطور غیر مستقیم فراهم شده است، افزود: نکته حایز اهمیت در این واحد تولیدی، مواد اولیه مورد نیاز است که در خود شهرستان تولید شده و گامی مثبت در جهت حمایت از کشاورزان منطقه خواهد بود.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: این بازدید در راستای رسیدگی به مشکلات و پشتیبانی از واحدهای تولیدی انجام گرفته که این خواهران خلاق و کارآفرین میاندوآبی با برنامه ریزی مناسب و بکارگیری توانمندی های خود در استفاده از پتانسیل های موجود منطقه موفق به ایجاد واحد تولید مکمل غذایی کودک و محصولات فراوری شده با نشان سیب سلامت برای اولین بار در سطح استان شده اند.

نخستین واحد تولید مکمل غذایی کودک به همت ۲ بانو در میاندوآب فعال است

 شیرازه محبت افزود: این واحد تولیدی در مکانی به مساحت ۲۰۰ مترمربع و با صرف اعتبار ۲ میلیارد ریال راه اندازی شده‌است.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید گفت: در جهت حمایت و پشتیبانی از واحدهای تولیدی و صنعتی بازدیدها بصورت مستمر ادامه خواهد داشت، واحد تولیدی خواهران صادقی نیز با توجه به تنوع محصول و عملکرد موفق در تولید و عرضه نیازمند توسعه مکان فعالیت می باشد.

وی با بیان اینکه در این راستا این ۲ بانوی کارآفرین با مشکلاتی همچون کمبود اعتبار و تامین زمین برای تاسیس کارخانه هستند، اظهار داشت: اقداماتی در زمینه رفع مشکلات این واحد تولیدی انجام شده که امیدواریم با همکاری مجموعه های جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و دیگر ارگانهای مربوط در کمترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست یابیم.

میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha