شهید سلیمانی شاگرد مکتب حضرت زهرا (س) بود

گرگان - ایرنا - مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی شاگرد مکتب فاطمی و تربیت‌شده سیره عملی حضرت زهرا (س) بود که دختران تمدن‌ساز و پیروان سردار دل‌ها می‌توانند در جهاد زندگی با استمداد از مکتب بانوی دوعالم مسیر رسیدن به درجات عالی را پیدا کنند.

حجت الاسلام عباسعلی گرزین روز سه‌شنبه در یادواره شهدای مکتب فاطمی گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در گرگان افزود : در انقلاب اسلامی بسیاری بزرگان از جمله حضرت امام خمینی (ره)، رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سلیمانی تربیت یافته مکتب فاطمی هستند که برای دفاع از انقلاب و رسیدن به آرمان های اسلامی با مدیریت راهبردی در مبارزه با طاغوت و استکبار گام برداشتند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: گره‌گشای تمام مشکلات فردی، اخلاقی، فرهنگی، اجتماعی، امنیتی، نظامی و سیاسی زمان حاضر پاسخگویی به این سوال است که حاج قاسم چگونه سردار دل ها شد و اولویت هایی که وی برای زندگی انتخاب کرد چه بود؟

شهید سلیمانی شاگرد مکتب حضرت زهرا (س) بود

حجت الاسلام گرزین خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی عمر و زندگی خود را وقف تعالی، تثبیت و گسترش انقلاب اسلامی کرد و از خوشی های زندگی برای معرفی آرمان های انقلاب به جهانیان گذشت.

وی گفت: یکی از علت های اصلی عظمت سردار سلیمانی در ایران و جهان، معنویت و توسل ویژه وی به مکتب حضرت زهرا (س) و شهدا بود.

فرمانده سپاه نینوای گلستان هم در این آیین گفت: نسل جوان کشور باید ابعاد مختلف زندگی سردار شهید که با اخلاص در عمل و ولایت مداری خدمات شایسته‌ای به امنیت داخلی و خارجی ایران انجام داد را به خوبی بشناسد.

سردار علی ملک‌شاهکوهی اظهار داشت: سردار سلیمانی در دانشگاه انقلاب و هشت سال دفاع مقدس پرورش یافته بود و در عملیات‌های بیت المقدس، فتح، خرمشهر، کربلای یک، طریق‌القدس، فتح المبین و کربلا پنج شرکت داشت.

شهید سلیمانی شاگرد مکتب حضرت زهرا (س) بود

وی افزود: فعالیت شهید سلیمانی برای دفاع از جمهوری اسلامی با پایان جنگ تمام نشد و بعد از آن برای تامین امنیت ایران و خاورمیانه نقش آفرینی کرد.

به گزارش ایرنا، صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلی‌کوپتری آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

 در این حمله همراه با سردار سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

حمله فوق به دستور مستقیم رییس جمهوری ایالات متحده صورت گرفت.

از دهم تا شانزدهم دیماه به‌ عنوان هفته مقاومت و ۱۳ دی روز شهادت سردار قاسم سلیمانی در تقویم کشور روز جهانی مقاومت نامگذاری شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha