۷ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴
کد خبرنگار: 3056
کد خبر: 84593626
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتقاد اسطوره منچستریونایتد از رونالدو و فرناندز: فرار نکنید

تهران- ایرنا- اسطوره باشگاه منچستریونایتد از رفتار دو ستاره پرتغالی این تیم در دیدار برابر نیوکاسل خشمگین شد و از آن‌ها انتقاد کرد.

به گزارش ایرنا و به نقل از نشریه سان انگلیس، تیم فوتبال منچستریونایتد، دوشنبه شب در دیدار مقابل تیم قعرجدولی نیوکاسل به سختی توانست از شکست فرار کند و به تساوی رضایت دهد. 

شاگردان «رالف رانگنیک» در بازی روز گذشته هم در دفاع و هم در حمله عملکرد ضعیفی داشتند و ۲۰ دقیقه مانده به پایان بازی، «ادینسون کاوانی» با گل خود تیمش را از شکست نجات داد. 

بعد از پایان این دیدار «کریستیانو رونالدو» و «برونو فرناندز» به سرعت وارد تونل رختکن شدند و از هواداران خود که برای دیدن بازی تیم محبوب خود مسافت ۱۵۰ مایلی را طی کردند تا به ورزشگاه خانگی نیوکاسل برسند، تشکر نکردند. 

همین موضوع باعث شد تا «گری نویل» اسطوره شیاطین سرخ به شدت از این رفتار انتقاد کند. او در گفت‌وگو با اسکای اسپرت گفت: حدود دو ماه است که این موضوع من را آزار می‌دهد. بهترین بازیکنان تیم با ظاهر و زبان بدن به جوان‌ترها نشان می‌دهند که چه کاری درست است. آن‌ها باید به تیم کمک کنند. آنها باید پدر تیم باشند.

وی ادامه داد: اشتباهات بزرگی در منچستریونایتد انجام دادم اما بازیکنان بزرگی بودند که به من حمله می کردند. شما نمی‌توانید در پایان یک بازی فرار کنید. برونو همیشه در حال غر زدن است.

نویل افزود: دو مدافع میانی در خط دفاعی ضعیف بودند. هری مگوایر در حال گذراندن یک فصل کابوس‌آمیز است. زمانی که هم تیمی‌هایتان در آن لحظات به شما نیاز دارند، باید آنجا باشید. من رونالدو را دوست دارم. او بهترین بازیکنی است که در زندگی‌ دیده‌ام، اما نباید به این شکل فرار نکنید. 

انتقاد اسطوره منچستریونایتد از رونالدو و فرناندز: فرار نکنید

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha