رسیدگی به نیازهای ایثارگران یکی از موضوعات مهم دولت است

گرگان- ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: در دولت سیزدهم یکی از موضوعات مهم رسیدگی به بحث معیشت، بهداشت، بیمه تکمیلی، درمان، حقوق و مستمری ایثارگران است.

به گزارش ایرنا، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی روز چهارشنبه در حاشیه مراسم ادای احترام به مقام شامخ شهدای علی آباد کتول گلستان در روستای الازمن این شهرستان در جمع خبرنگاران اظهارداشت: در بودجه سال آینده ۴۸ هزار میلیارد ریال اعتبار برای این نهاد پیش‌بینی شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین  پاداش پایان کار ایثارگران مورد توجه جدی قرار داده شده است.

وی بیان کرد: همچنین از سایر منابع اعتبارات این بخش ها تقویت می‌شود و از نمایندگان مجلس انتظار داریم در راستای توجه به مباحث شهدا، جانبازان و ایثارگران همت بیشتری داشته باشند تا شرمنده آنان و خانواده‌هایشان نشویم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: نیازهای این جامعه هدف زیاد است و برای حل آن زمان زیادی لازم است.

دیدار با ۲ خانواده شهید و ایثارگر علی آباد از دیگر برنامه‌های اولین روز سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به گلستان است.

قاضی زاده هاشمی قرار است بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی جمعه علی آباد کتول در مراسم یادواره شهدای خراسانی مقیم گلستان سخنرانی کند.

بازدید از پروژه نیمه تمام مرکز توانبخشی ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، شرکت در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گلستان و  حضور در تجمع ۹ دی گرگان از برنامه های قاضی زاده هاشمی در دومین روز سفر به گلستان است.

دیدار با خانواده یک شهید و ایثارگر در گرگان و دیدار با ایثارگران، نخبگان، فعالان قرآنی، سرآمدان کارآفرینی و ورزشکاران مدال آور دیگر برنامه های روز دوم سفر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به گلستان است.

گلستان با حدود ۲ میلیون نفر جمعیت، حدود چهار هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی و نظام کرده که ۵۰۰ شهید خراسانی مقیم گلستان هستند.

شهرستان علی‌آبادکتول حدود ۴۵۰‌ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است و در ۳۵ کیلومتری شرق گرگان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha