حماسه ۹ دی نشانه هوشیاری، بصیرت و وفاداری مردم به ولایت فقیه بود

قزوین- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین حماسه ۹ دی را نشانه هوشیاری، بصیرت، و وفاداری مردم به ولایت فقیه دانست و گفت: بزرگداشت ۹ دی، فرصتی برای بصیرت افزایی، ترویج و تبیین آثار و برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

حجت الاسلام غلامحسن شهسواری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حماسه ۹ دی صف‌آرایی ملی در مقابل جریانات معاند با نظام جمهوری اسلامی ایران بود که همه توطئه‌ها و نقشه‌های  استکبار را خنثی کرد.

وی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی که بارها در جبهه‌های مختلف طعم تلخ شکست در برابر ملت ایران اسلامی را چشیده بودند در سال 88 با طرحی تازه و از پیش تعیین شده وارد کارزار نبرد با امنیت و استقلال این سرزمین شدند.

حجت الاسلام شهسواری تصریح کرد: ۹ دی همه محاسبات و آرزوهای دشمن را در هم ریخت، عظمت ملت ایران به نمایش گذاشته شد و نشان داد اگر دشمنان فتنه‌ای را آغاز کنند، خاتمه دهنده آن ملت ایران خواهد بود.   

این مسوول تاکید کرد: زنده نگه داشتن حماسه ۹ دی در حقیقت ابتکار الهی و حکیمانه مقام معظم رهبری بود تا با گذشت زمان این حماسه تاریخی دستخوش فراموشی و تحریف نشود.

وی اضافه کرد: رمز و راز اصلی ماندگاری نهم دی به دلیل بصیرت و آگاهی مردم بود که به موقع و با شناخت لحظه ها در مراسم نهم دی شرکت کردند و فتنه ۸۸ را خاموش کردند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین افزود: هدف از بزرگداشت یوم الله ۹ دی، بازخوانی فتنه با هدف مقابله با فتنه‌های جدید ارتقا سطح آگاهی، معرفت و بصیرت در جامعه و جلوگیری از فراموشی و تحریف وقایع مهم انقلاب اسلامی است و نباید فراموش کرد قیام مردم انقلابی ایران در نهم دی تجلی ولایتمداری، بصیرت و دشمن شناسی بود.

وی با ضروری دانستن اقدامات بیشتر در جهبه جنگ فرهنگی، خاطرنشان کرد: امروز توجه به جنگ روایت، تحریف و جنگ شناختی به عنوان یکی از ابعاد جنگ نرم بسیار جدی است، مهمات این جنگ تولید محتوا و راه مقابله با آن به دست گرفتن روایت حوادث مهم تاریخی از طریق رسانه‌های نوظهور است.

حجت الاسلام شهسواری تاکید کرد: مردم مؤمن و ولایتمدار قزوین امروز نیز همچون سال‌های گذشته در سالروز نهم دی با حضور پرشور به صحنه خواهند آمد و با مشت‌های گره کرده خود به نشانه اتحاد و انسجام و مخالفت با فتنه گران و دشمنان و بدخواهان نظام، در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha