امام جمعه اهل سنت بوکان: شهادت سردار سلیمانی عامل تقویت وحدت جهان اسلام شد

مهاباد- ایرنا- امام جمعه اهل سنت بوکان گفت: شهادت سردار سلیمانی سبب وحدت جهان اسلام علیه استکبار و تقویت جبهه مقاومت در ایستادگی مقابل دشمنان شد.

ماموستا ملاعباس احمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اقدام دولت امریکا در به شهادت رساندن سردار حاج قاسم سلیمانی را جنایتکارانه توصیف کرد و افزود: این کار امریکا باعث علنی شدن اقدام های تروریستی این رژیم ددمنش برای جهانیان شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی خدمات فراوانی به جهان اسلام داشت که بی‌تردید در تاریخ از آن یاد خواهد شد، اضافه کرد: وی با عشق به ولی فقیه و ولایت مداری خود برابر توطئه های معاندان، شجاعانه تا آخرین لحظه ایستاد و در عمل ثابت کرد که حق بر باطل پیروز است.

امام جمعه اهل سنت بوکان ادامه داد: سردار سلیمانی مطالبه‌گر حق مظلومان در جهان اسلام بود که برابر جبهه باطل ایستادگی کرد و با تدبیر و رشادتی که از خود نشان داد، ریشه تروریسم بین‌المللی از جمله داعش را در منطقه خشکاند.

وی با اشاره به مدیریت سردار سلیمانی در عرصه های مختلف نظامی و اجتماعی، بیان کرد: مسوولان باید مدیریت و مجاهدت این فرد را در امور اداری کشور، استان و شهرستان به کار گیرند تا به موفقیت های چشم گیری دست پیدا کنند.

ماموستا احمدی با بیان اینکه این سردار دلها ورای مرزهای جمهوری اسلامی تلاش کرد تا خطر و تهدید در دور دست‌ها درهم شکسته شود و به مرزهای کشور نزدیک نشود، اضافه کرد: این سردار رشید اسلام سال ها خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود و در نهایت نیز پس از عمری مجاهدت و جانفشانی و در راه دفاع از امنیت مردم به آرزوی دیرینه خود که شهادت بود، رسید.

به گزارش ایرنا، سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در ۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸ شمسی در حمله هوایی آمریکا به فرودگاه بین المللی بغداد به همراه ابومهدی المهندس و تعداد دیگری از همرزمانش به شهادت رسید.

این حمله به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت آمریکا صورت گرفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha