۹ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1822
کد خبر: 84596240
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کمیته توانمندسازی نیروی انسانی در آموزش و پرورش کرمان تشکیل شد

کرمان- ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمان با اشاره به نقش موثر توانمندسازی و بروزرسانی معلمان در ارتقا کیفیت فعالیت‌های آموزشی و پرورشی گفت: کمیته توانمندسازی نیروی انسانی در شهرستان ها و مناطق این استان تشکیل شده است.

به گزارش ایرنا، سید محمد حبیب اللهی روز پنجشنبه در همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی دوره متوسطه اول استان کرمان در موسسه های فرهنگی - آموزشی و خیریه ریحانه افزود: هدف اصلی از تشکیل کمیته توانمندسازی، پایش و ارزیابی وضعیت سواد آموزشی معلمان و ارائه آموزش های لازم به آنها متناسب با نیاز افراد و جامعه است. 

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش کرمان ضمن تقدیر از بنگاه های اقتصادی و خیرین که نسبت به امر مدرسه یاری و ارتقا کیفیت آموزش ها گام برمی دارند اظهار داشت: از ظرفیت خیرین، بنگاه های اقتصادی و معادن این استان در راستای توانمندسازی دانش آموزان، فرهنگیان و اولیا بر اساس قطب بندی انجام شده در زمینه های مختلف آموزشی، مشاوره ای و توانمندسازی در برابر آسیب‌های اجتماعی، استفاده می کنیم.

وی توانمندی را لازمه عزتمندی معلمان دانست و خاطرنشان کرد: معلمان باید خود را متناسب با تکنولوژی روز دنیا و نیاز دانش آموزان و با توجه به نیاز علمی بروز رسانی کنند.

حبیب الهی ادامه داد: همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان با حضور مولفان کتاب درسی علوم تجربی دوره متوسطه اول در سه قطب به صورت حضوری و مجازی برگزار شد.

همایش توانمندسازی دبیران علوم تجربی متوسطه اول استان کرمان با هدف ارتقای کیفیت آموزشی و در نتیجه افزایش سطح علمی دانش آموزان در سه قطب شهرستان های کهنوج، بم و ناحیه دو کرمان و به میزبانی موسسه های فرهنگی - آموزشی و خیریه ریحانه در مجتمع آموزشی ریحانه آموزش و پرورش ناحیه ۲ و با حضور فیزیکی و مجازی دبیرانی از ۲۰ شهرستان و منطقه استان کرمان برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha