۹ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
کد خبر: 84596374
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ریکاوری سرخپوشان بعد از برد در بازی بزرگ

۹ دی ۱۴۰۰، ۱۶:۲۴
کد خبر: 84596374
ریکاوری سرخپوشان بعد از برد در بازی بزرگ

تهران - ایرنا- تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی امروز برگزار شد که این تیم روز گذشته موفق به برد در بازی بزرگ فوتبال ایران برابر سپاهان شده بود.

به گزار ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس تهران روز گذشته (چهارشنبه) میهمان تیم فوتبال سپاهان اصفهان بود و با تک گل کمال کامیابی نیا این تیم را شکست داد.  سرخپوشان پایتخت بعد از برتری مقابل سپاهان در اراک، شب گذشته به تهران بازگشتند و امروز (پنج شنبه) در قالب دو گروه از ساعت ۱۲ و ۱۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی به تمرین و ریکاوری پرداختند.

 بخش‌های اصلی این تمرین  شامل؛ پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در قالب دو گروه و مینی فوتبال بود، در دستور کار قرار گرفت.

همه بازیکنان بدون مشکل در تمرین امروز حضور داشتند به جز حامد پاکدل و وحدت هنانوف که زیر نظر کادر پزشکی، برنامه‌های اختصاصی خود را انجام می‌دهند.  

امید عالیشاه هم که روز گذشته در بازی برابر سپاهان مصدوم شده بود، در اختیار کادر پزشکی قرار دارد تا پس از عکسبرداری و جواب آن، شرایط وی مشخص گردد.

خبر تولد فرزند علیرضا ابراهیمی مدافع تیم یکی از سوژه های تمرین فوتبال پرسپولیس در اردوی تیم بود. اعضای تیم این قدم نورسیده را به او تبریک گفتند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی کردند.

۱۳۵۲

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha