۱۰ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 84596999
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

۹ دی روز میثاق امت با آرمان های نظام و انقلاب بود

سنندج- ایرنا- امام جمعه سروآباد گفت: ۹ دی ماه سال ۱۳۸۸ روز تجدید میثاق امت با انقلاب و نظام بود و برگ زرین دیگری به افتخارات نظام و انقلاب اسلامی افزوده شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به حماسه تاریخی ملت ایران در ۹ دی سال ۱۳۸۸ اظهار داشت: در این روز ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی وفاداری و حسن نیت قلبی و ایمانی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان دادند.

وی افزود: دشمنان می خواستند به نظام ضربه بزنند اما با موج خروشان ملت ایران روبرو شدند و همه نقشه های شوم و شیطانی آنها نقش برآب شد و متحمل شکست سنگینی شدند.

امام جمعه سروآباد با تسلیت دومین سالروز شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: سردار دلها که برای حفظ تمامیت ارضی کشور و برای جنگ با داعش و دشمنان همواره در خط مقدم حضور داشت به دستور ترامپ رییس جمهور ملعون آمریکای با پهپاد در فرودگاه بغداد به شهادت رسید و موجب داغدار شدن همه ملت ایران شد.

وی یادآور شد: سردار حاج قاسم سلیمانی برای همه ملت ایران بزرگ و محبوب بود و ملت ما هیچ وقت این ضربه دشمنان را فراموش نخواهند کرد و ضربه سختی به آنها وارد خواهد کرد و راه این شهید بزرگوار ادامه دارد.

ماموستا حسینی در ادامه با بیان اینکه بین اهل تشیع و اهل تسنن هیچ اختلافی نیست تاکید کرد:‌ دشمنان قصد دارند با این فریضه که بین برادران اهل تشیع و اهل تسنن اختلاف وجود دارد بین ملت ایران تفرقه ایجاد کنند اما بدانند که در بین ملت ایران هیچ اختلافی نیست و این ملت همیشه در صحنه با این نقشه شوم آنها آشنایی دارند و فریب آنها را نخواهد خورد.

تاکید بر تقوای الهی و تاکید بر حفظ وحدت و اتحاد از دیگر بحث هایی بود که امام جمعه سروآباد به آنها اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha