جهاد کشاورزی خراسان رضوی ۴۵۰ پرونده تخلف برای اصناف استان تشکیل داد

مشهد-ایرنا- رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت:از نیمه آذر ماه تاکنون ۴۵۰ پرونده تخلف برای اصناف در استان ثبت شده است.

محمد رضا اورانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به محول شدن موضوع نظارت بر بازار کالاهای اساسی از سازمان صنعت، معدن و تجارت به جهاد کشاورزی گفت: این تعداد پرونده از زمان تحویل این مسوولیت به جهاد کشاورزی استان تا کنون توسط تیمهای بازرسی و نظارت جهاد تشکیل شده است.

وی ادامه داد: ۱۵۰ مورد از این پرونده ها به تعزیرات ارسال شده است که ۵۴ پرونده مربوط به گرانفروشی، ۵۰ پرونده مربوط به کم فروشی و ۴۶ پرونده مربوط به عدم درج قیمت بوده است.

رییس سازمان جهاد خراسان رضوی گفت: تیمهای نظارت و بازرسی مستقر در مدیریت جهاد کشاورزی بر اساس گزارشهای دریافتی به محل عزیمت و نسبت به بررسی موضوع و تنظیم تخلف اقدام می‌ کنند.

اورانی با اشاره به تشکیل قرارگاه امنیت غذایی در خراسان رضوی افزود: تا کنون این قرارگاه ۲۲ نشست در ستاد مرکزی و ۱۳۳ نشست در شهرستانهای استان تشکیل داده است.

وی شمار گروههای نظارت و بازرسی خراسان رضوی را ۷۶ گروه اعلام کرد که ۱۲ گروه از این تعداد در شهرستان مشهد و ۶۴ گروه در ۳۲ شهرستان دیگر استان مشغول فعالیت هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha