طرح شهید سلیمانی با قوت در ایلام ادامه می یابد

ایلام - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی استاندار ایلام گفت: طرح شهید سلیمانی با توجه به عملکرد مثبتی که در کنترل و ردیابی بیماران کرونایی داشته باید با قوت ادامه یابد.

به گزارش ایرنا، محمدسبحان حسنی روز شنبه در نشست ستاد استانی کرونا اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی یکی از برنامه های موفقی بود که در زمان شیوع کرونا با کمک به دانشگاه علوم پزشکی توسط سپاه با جدیت تمام اجرا شد و کمک کار کادر درمان بود.

وی نقش رسانه ها را در مدیریت بحران موثر برشمرد و افزود: باید از ظرفیت رسانه ها همچنان در راستای حفظ سلامت عمومی جامعه و بهداشت آن استفاده شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام تاکید کرد: بهداشت مدارس باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد تا مدارسی که امتیاز پایین دارند، وضعیت بهتری پیدا کنند.

حسنی یادآور شد: با توجه به مناسبت های متعدد پیش رو اعم از گرامی داشت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و شهادت حضرت زهرا (س) باید در اجرای برنامه ها و اجتماعات رعایت پروتکل ها افزایش یابد تا مجدد شاهد شیوع کرونا نباشیم.

وی تاکید کرد: نظارت بر رعایت پروتکل ها در این ویژه برنامه ها بر عهده دستگاه مجری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام همچنین خواستار بررسی در مورد واقعی بودن تست های پی سی آر افرادیکه از طریق مرز بین المللی مهران وارد کشور می شوند، شد و گفت: باید این مسأله بدقت مد نظر قرار گیرد.

حسنی، افزایش واکسیناسیون مادران باردار و تزریق دز سوم  واکسن کرونا را از دیگر موارد مهم بر شمرد و اضافه کرد: دانشگاه علوم پزشکی استان و رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی بیشتر باید اقدام کنند.

وی همچنین از شهرداری ایلام خواست با نصب بنر در سطح شهر اطلاع رسانی به افکار عمومی را انجام دهد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha