کتاب "دختری در تندباد" اثر نویسنده گلستانی رونمایی شد

گرگان - ایرنا - کتاب "دختری در تندباد" سومین کتاب مریم صبور نویسنده گلستانی امروز یکشنبه با حضور علاقه‌مندان به کتاب، کتابخوانی و جمعی از هنرمندان در تالار فخرالدین اسعد گرگان رونمایی شد.

این رمان، داستان زندگی پرتلاش دختری به نام مهشید است که در جریان زندگی خود با شاهین آشنا می‌شود که فعالیت در انرژی هسته ای، سرآغاز ماجراهایی برای او شده و زندگی زناشویی آن ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 نویسنده کتاب دختری در تندباد به ایرنا گفت: شخصیت اول این رمان دختری قوی، با ایمان و بسیار دلسوز است که افراد نیازمند را تحت پوشش خود قرار می دهد.

صبور اظهار داشت: از کودکی عاشق کتاب و رمان بودم و اندیشه هایی حاصل از کتابخوانی را در صندوق ذهنم ذخیره کردم تا در فرصتی مناسب آن ها را بر روی کاغذ پیاده کنم.

وی بیان کرد: شیوع ویروس کرونا و اجبار به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و دوری از عرصه بازیگری، فرصت مناسبی برای نگارش این رمان بود.

وی ادامه داد: قبل از نوشتن این رمان کتاب "نهفته های دلی" را با همکاری نازنین زبیدی، عاطفه بابایی و دنیا بنگاه به صورت دل نوشته هایی درباره هنر زن بودن و کتاب " در چند دقیقه با من آشپز شو" درباره هنر آشپزی برای کارمندان، دانشجویان، پسران و دخترانی که زمان محدودی برای آشپزی داشتند را منتشر کردم و در حال حاضر نیز مشغول نوشتن رمان "آغاز من"  هستم.

رمان دختری در تندباد توسط انتشارات حوزه مشق چاپ شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha