۱۲ دی ۱۴۰۰، ۱۴:۰۹
کد خبرنگار: 5193
کد خبر: 84599445
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پیکر شهید نیروی انتظامی زنجان در بهشت زهرا آرام گرفت

زنجان - ایرنا - پیکر مطهر شهید عرفان بیات، از ماموران نیروی انتظامی زنجان تشییع و در قطعه شهدای بهشت زهرای زنجان به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا، پیکر پاک شهید عرفان بیات، روز یکشنبه در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، فرمانده انتظامی استان، رییس کل دادگستری استان، معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان، جانشین سپاه انصارالمهدی(عج) زنجان، مدیرکل بنیاد شهید استان و شماری از مسئولان استانی و شهرستان زنجان به خاک سپرده شد.

فرماندهی انتظامی استان زنجان در این مراسم با بیان اینکه شهید عرفان بیات یکی از قهرمانان در دفاع از کیان و امنیت بود که جان خود را در این راه به طبق اخلاص گذاشت گفت: درهای شهادت در نیروی انتظامی همچنان باز است و شب و روز برای این نیرو در عرصه تامین امنیت شهروندان تفاوتی ندارد.

سردار رحیم جهانبخش افزود: این شهید در عرصه مقابله با ناامن سازان حوزه اقتصادی و قاچاقچیان کالا و مشروبات الکلی جانانه و پهلوانانه مقاومت کرد و به شهادت رسید.

وی یادآورشد: سرنخ هایی از عوامل شهادت این مامور نیروی انتظامی به دست آمده است و به زودی خبر شناسایی و دستگیری عوامل شهادت وی به اطلاع وی خواهد رسید. 

استوار دوم " عرفان بیات " مامور وظیفه شناس نیروی انتظامی استان زنجان، صبح روز شنبه، در تعقیب قاچاقچیان در شهرستان ماهنشان، دچار حادثه شد و به شهادت رسید.

به گفته معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان، ماموران انتظامی زنجان، با تعدادی از قاچاقچیان در محور دندی به زنجان، درگیر و مانع از رسیدن آنها به اهداف مجرمانه خود شدند.

 ماموران در حین گشت زنی، در محدوده استحفاظی، به یک خودروی حمل قاچاق مشکوک شده و پس از تعقیب و گریز، قاچاقچیان که خود را در چنگال پلیس دیدند، اقدام به میخ پاشی سطح جاده کردند.

در این حادثه خودروی نیروی انتظامی بر اثر میخ پاشی قاچاقچیان دچار حادثه و واژگونی شد که بر اثر آن، استوار دوم " عرفان بیات " به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha