۱۳ دی ۱۴۰۰، ۸:۵۷
کد خبر: 84599737
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

انتظاری: اعتماد به نفس به پرسپولیس بازگشته است

تهران- ایرنا- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اعتماد به نفس به پرسپولیس بازگشته و این روحیه خوب باعث شده تا تیم دوباره به روزهای خوبش بازگردد.

سهراب انتظاری روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در مورد روند پیروزهای متوالی پرسپولیس اظهار داشت: سرخپوشان در حال حاضر از نظر امتیازی شرایط خوبی دارند و  این موضوع باعث شده تا تیم از نظر روحی و روانی به شرایط ایده‌آل بازگردد. نتایجی که تیم در بازی‌های اخیر گرفته خودش گویای این است که از هر نظر شرایط خوبی دارند.

وی افزود: تنها نگرانی بابت شرایط مدیریتی است که به نظرم باید شرایط مدیریتی تیم را هم مشخص کنند. این پرسپولیس برای میلیون‌ها هواداری است که نگران تیمشان هستند و البته حق هم دارند. 

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با عملکرد تیم مقابل سپاهان که با یک پیروزی خوب همراه بود، خاطرنشان کرد: بازی با سپاهان همیشه یک دیدار خاص است و خوشحالم که در این دیدار مهم توانستیم به برتری برسیم. سه امتیاز این دیدار حتی ممکن است در تعیین قهرمان هم تاثیرگذار باشد و خوشحالیم که امتیازات این دیدار به پرسپولیس رسید.

وی افزود: تیم مقابل سپاهان عملکرد خوبی داشت. در مجموع بازی جذابی را از سوی هر ۲ تیم شاهد بودیم و فکر می‌کنم هواداران از دیدن این بازی که البته لذتش با برد پرسپولیس دو چندان شد، لذت بردند. عملکرد پرسپولیس مقابل سپاهان کاملا خوب و منطقی بود و خوشحالیم که پرسپولیس هوشمندانه توانست سپاهان را شکست دهد.

انتظاری در مورد تقابل امروز با تراکتور در هفته سیزدهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: تراکتور برای خروج از بحران به امتیازات این دیدار چشم دوخته تا ناکامی‌های اخیرش را با برد در این دیدار جبران کند اما پرسپولیس می‌تواند این دیدار را هم مانند بازی‌های قبلی با برد پشت سر بگذارد. تجربه بازیکنان پرسپولیس می‌تواند به تیم کمک کند تا در این مسابقه نیز موفق شوند.

انتظاری: اعتماد به نفس به پرسپولیس بازگشته است

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز دوشنبه در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ به مصاف تراکتور خواهد رفت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha