دشمنان از روحیه مقاومت و شهادت طلبی مردم ایران می‌هراسند

آستارا - ایرنا - جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: دشمنان از روحیه مقاومت و شهادت طلبی مردم ایران اسلامی می هراسند و شهادت سردار سلیمانی برای دشمنان به مراتب خطرناک تر از دوران حیاتش شده است.

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام محمدرضا بخشش روز دوشنبه در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد محمد رسول الله (ص) آستارا افزود: شهدا استقلال و امنیت را برای ما به یادگار گذاشتند و ما نیز باید بسیار مراقب باشیم تا خلاف آرمان های آنها حرکت نکنیم.

وی اضافه کرد:شهید سلیمانی به مراقب خطرناک تر از سردار سلیمانی است زیرا مکتب آن مرد آسمانی با رویش های جدید در بین نسل های نوجوان و جوان ادامه پیدا کرده است و همین امر ضامن بقای نظام جمهوری اسلامی است.

جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان بیان کرد: کشور ما با فراز و نشیب های زیادی دست و پنجه نرم کرده است و اگر جنگ، کودتا و فتنه های مختلف برای هر انقلاب نوپایی اتفاق می افتاد به طور یقین آن انقلاب را ساقط می کرد اما جمهوری اسلامی با پشتوانه مردمی بر همه دشمنان فائق آمد.

بخشش ادامه داد: نظام اسلامی ایران با غلبه بر بسیاری از مشکلات ریشه خود را مستحکم کرد و بنا به فرموده حضرت امام خمینی (ره) ملت ایران در عصر حاضر بهتر از ملت حجاز در عهد رسول الله (ص) هستند و پیوند و ارتباط عمیق بین امت و رهبر انقلاب از جمله رموز تداوم انقلاب است.

وی گفت: بصیرت و بیداری مردم از دیگر عوامل تداوم انقلاب است و باید در این راستا جریان ها را ببینیم و خوب بشناسیم و رصد برنامه های دشمن ضروری است و در سایه این بصیرت حماسه نهم دی ماه خلق شد.

وی افزود: "جهاد تبیین" هم بنا به فرموده مقام معظم رهبری رهبری ضروری است زیرا دشمن سعی میکند واقعیت ها را معکوس جلوه دهند و در پی سیاه نمایی موفقیت های نظام جمهوری اسلامی هستند و بر همین اساس نقش خواص بسیار خطیر است.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب پیشوای تبیین کنندگان است و مردم آگاه و بصیر ایران اسلامی گوش به فرمان هستند و همه باید برای سپردن پرچم انقلاب اسلامی به دست صاحب الزمان (عج) در گام دوم انقلاب تلاش کنیم.  

قرائت نوشته های ادبی در وصف سردار سلیمانی، افتتاح نمایشگاه عکس از آثار فرانک کاویانی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار دل ها و اجرای گروه سرود از جمله بخش های این آئین بود.

 سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده شاخه برون مرزی سپاه بود و در ۱۳ دی ۹۸ در نزدیکی فرودگاه بغداد در حمله آمریکا به شهادت رسید.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعهیت در منتهی الیه غرب استان گیلان، مرز جمهوری آذربایجان و همسایگی استان اردبیل قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha