۱۴ دی ۱۴۰۰، ۸:۳۴
کد خبر: 84601283
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ورمزیار: استقلال روی اشتباه فردی گل خورد

۱۴ دی ۱۴۰۰، ۸:۳۴
کد خبر: 84601283
ورمزیار: استقلال روی اشتباه فردی گل خورد

تهران- ایرنا- پیشکسوت استقلال گفت: آبی‌پوشان در دیدار با آلومینیوم اراک روی یک اشتباه فردی گل خوردند؛ «عارف آقاسی» در آن صحنه نباید برای قطع کردن توپ ‌می‌رفت و به بازیکن حریف اجازه داد تا توپ را کنترل و بعد گل بزند.

«صادق ورمزیار» روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر اظهار داشت: استقلال دو نیمه متفاوت را در بازی با آلومینیوم اراک پشت سر گذاشت، در نیمه اول تا حدی خوب بود اما در نیمه دوم بد بود.

وی افزود: در نیمه دوم متاسفانه استقلال حرفی برای گفتن نداشت، آلومینیوم اراک تیم برتر میدان بود و عملکرد بهتری را نسبت به استقلال نمایش گذاشت.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: آلومینیوم از نیمه زمین خود پرسینگ انجام و اجازه می‌داد بازیکنان استقلال به جلو آمده تا با استفاده سه مهاجم سرعتی که داشت موقعیت ایجاد کند.

ورمزیار تصریح کرد: استقلال روی یک اشتباه فردی گل خورد؛ «عارف آقاسی» در آن صحنه نباید برای قطع کردن توپ می‌رفت و اگر جلوی بازیکن حریف می‌ایستاد او فرصت هیچ کاری نداشت، اما این اشتباه باعث شد تا او توپ را کنترل و ضربه بزند تا ۲ امتیاز از دست برود.

وی تاکید کرد: استقلال ظرفیت و توانایی موفقیت در این فصل را دارد، تیم پر مهره‌ای هستند که می‌توانند در ادامه فصل با تمرینات بیشتر عملکرد بهتری داشته باشند.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: به نظر من هنوز نبود یک بازیکن خلاق  و تاثیرگذار در ترکیب استقلال حس می‌شود و باید این ضعف برطرف شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha