خون شهید سلیمانی به ناحق به زمین ریخته شد

کرمانشاه- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه راه شهید سلیمانی زنده است، گفت: امسال همه دیدند مردم کرمانشاه برای شهید قاسم سلیمانی سنگ تمام گذاشتد چون خون این شهید والامقام به ناحق به زمین ریخته شد. 

به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام والمسلمین یوسف احمدی پنجشنبه شب در مراسم تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در محوطه شهرداری مرکزی کرمانشاه افزود: خون شهید سلیمانی مانند خون سیدالشهدا قلیان خواهد داشت و قاسم ها در این استان شهید پرور متولد می شوند و راه سلیمانی یقینا ادامه خواهد داشت.

وی اظهار داشت: پیام این شهید این است که من برای دفاع از آب و خاکم رفتم و این جوابی است برای همه آنها که می گفتند مدافعین حرم برای پول به دفاع از سوریه می روند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه گفت: ۴۰ سال است پدر و مادر این شهید در انتظار خبری از فرزندشان هستند و امروز گمنام روی دوش مردم شهید پرور کرمانشاه تشییع و به خاک سپرده شد.

وی اضافه کرد : شهید گمنام ما روزی به کرمانشاه آمد که مردم سوگوار حضرت زهرا هستند امروز هرکس زیر این تابوت رفت خواهر و برادر این شهید است.

حجت الاسلام احمدی افزود: متاسفانه در ایام فاطمیه در یکی از شهرستان های استان گروهی به رقص و سما پرداخته اند. هنوز غیرت حزب اللهی مردم نمرده است که بخواهند اینگونه اتفاقاتی در این استان بیافتد.

وی تاکید کرد: ما اینجا جمع شده ایم که بگوییم اگر امام ما دستور دهد جان ناقابل خود و فرزندانمان در راه امامین انقلاب خواهیم داد و در این مسیر کوتاهی نخواهیم کرد. 

وی اضافه کرد: آمده ایم که دشمنان یک لحظه امید در دلشان جای نگیرد و آمده ایم پیرو این شهید باشیم و زندگی شهید را به فرزندانمان نشان دهیم و این راه را ادامه دهیم.

وی همچنین گفت: بعضی ها هنوز دنبال غرب و غرب گراها هستند. این مملکت و مردم این انقلاب را به دست صاحب اصلیش امام زمان خواهند رساند.

به گزارش ایرنا؛ امروز و همزمان با روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، پیکر یک شهید گمنام در محوطه شهرداری کرمانشاه تشییع و تدفین شد.

این مراسم که به همت شهرداری کرمانشاه، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه و حوزه ۶ کارمندی بسیج امام جعفر صادق (ع) برگزار شد با قرائت قرآن، شعرخوانی، مداحی آغاز و سپس پیکر این شهید گمنام برروی دستان مردم شهید پرور کرمانشاه تشییع و در محوطه شهرداری کرمانشاه به خاک سپرده شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت، ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد، مردم این استان ۳۰ هزار ایثارگر شامل ۹ هزار و ۸۰۰ شهید، ۱۹ هزار جانباز و هزار و ۷۰۰ آزاده تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

همچنین تقدیم ۸۵۰ زن شهیده، ۱۵۵۰ بانوی جانباز و ۷۵۰ شهید زیر ۱۵ سال از سندهای افتخار مردم این استان است، رتبه اول زنان جانباز کشور و دومین استان که بیشترین تعداد زنان شهیده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده از آن کرمانشاه است.

بیش از ۲۷ عملیات طی دوران دفاع مقدس در کرمانشاه از جمله مرصاد، بازی‌ دراز، تنگ حاجیان، محمد رسول‌ الله (ص)، والفجر ۱۰، مطلع‌الفجر انجام شده و همچنین شهر نودشه و روستاهای زرده و دیره شهرستان دالاهو در دوران جنگ تحمیلی بمباران شیمیایی شدند و اینها همگی سندی بر حقانیت و مظلومیت مردم این دیار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha